نکسوس 6P ربوده شده پیدا شد +عكس
کد خبر: ۵۷۱۰۷
تاریخ انتشار: 2016 December 05    -    ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

اگر از کاربران گجت های اندرویدی باشید قطعا اطلاع دارید که Android Device Manager ابزاری است که می تواند گوشی مفقود یا ربوده شده را ردیابی کرده و به صاحبش بازگرداند. مطلبی که اخیرا در Reddit به اشتراک گذاشته شده است دلیلی قانع کننده برای این ادعاست که تمامی کاربران اندروید باید از ADM استفاده کنند.

این مطلب توسط یک خانم به اشتراک گذاشته شده و جزییات کامل در خصوص نحوه مفقود شدن و سپس یافتن مجدد گوشی با استفاده از ADM را توضیح می دهد. این کاربر Reddit توضیح می دهد که زمانی که سوار بر اتوبوس بوده شخصی نکسوس 6P او را از جیبش درآورده و به سرقت می برد. گوشی او از اسکنر اثرانگشت برخوردار بوده و با پین کد هم محافظت می شده است اما تمامی کارت های مهم او در داخل قاب کیف مانند گوشی قرار داشته است. بنابراین سارق همچنین به حساب بانکی، شماره تامین اجتماعی و بسیاری اطلاعات شخصی او دسترسی داشته است.

او که خیلی نگران شده بود ناگهان به یاد می آورد که می تواند از قابلیت Android Device Manager برای تعیین موقعیت گوشی اش استفاده کند. سپس با چک کردن اطلاعات بر روی کامپیوترش متوجه می شود که نکسوس 6P او در فاصله ای 20 دقیقه ای از او قرار دارد. بعد به همراه یکی از دوستانش راهی آن محل می شود و متوجه می شود که نوجوانی 16 ساله سارق گوشی اوست، که از نمایش کلمات Android Device Located بر روی نمایشگر گوشی به وحشت افتاده است.

نکسوس 6P ربوده شده با استفاده از Android Device Manager پیدا شد

البته نویسنده مطلب جزییات دقیق بازپس گیری گوشی را ذکر نکرده و فقط نوشته است که حالت چهره سارق بعد از دیدن او واقعا تماشایی بوده است. البته باید اضافه کرد که شانس با دارنده نکسوس 6P یار بوده که سارق گوشی او نوجوانی 16 ساله بوده و نه یک مجرم حرفه ای مسلح. بنابراین در چنین شرایطی توصیه می کنیم حتما موضوع را با پلیس در میان بگذارید.

آنچه باید از این ماجرا آموخت این است که باید Android Device Manager را بر روی دستگاه های اندرویدی خود فعال کنید، چرا که هرگز نمی توان اتفاقات را پیش بینی کرد.

 
اتاق خبر24
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار