درخواست «ستایش» از مخاطبان «معمای شاه»
کد خبر: ۵۶۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 December 01    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
 نرگس محمدی، بازیگر «معمای شاه» از ویژگی‌های این سریال تاریخی می‌گوید و از مخاطبان می‌خواهد این مجموعه را تا آخر دنبال کنند.

نرگس محمدی گفت: «یکی از ویژگی‌های سریال‌های تاریخی به تصویر کشیدن بخش‌های پنهان تاریخ است.»

او با بیان این مطلب افزود:‌ «برای من بخشی از تاریخ و علت شکل‌گیری انقلاب، همواره سوالی بی‌پاسخ بود. به این دلیل که همه اطرافیانم مسائل و وقایع متداول را می‌دانستند و از پشت پرده برخی وقایع بی‌اطلاع بودند. بنابراین زمانی که من فیلمنامه این کار را خواندم، خیلی چیزها برایم روشن شد.»

این بازیگر سینِما و تلویزیون خاطرنشان کرد: «معتقدم مردم هم باید سریال «معمای شاه» را تا پایان دنبال کنند و زود سریال را نقد نکنند. کار باید پیش برود، قضاوت کردن با دیدن قسمت‌هایی از کار درست نیست.»

او به دلایل مخالفت عده‌ای با این مجموعه تاریخی پرداخت و عنوان کرد: «فکر می‌کنم چون به اسم شاه و به زندگی او پرداخته شده، عده‌ای گارد می‌گیرند.»

محمدی اضافه کرد: «این سریال به هر حال کار تاریخی است و قطعا بر اساس برداشتی از منابع و مستندات تاریخی و وقایعی که رخ داده، ساخته شده است، اما هر کسی از نگاه خودش تعریفی به این سریال دارد. آقای ورزی که از خودش وقایع را ننوشته و اتفاقات مبتنی بر تاریخ است. بنابراین نمی‌توان یک سویه به کاری به این عظمت نگاه کرد.»

این بازیگر خاطرنشان کرد: «حقیقتش این است که من مجموعه را دوست داشتم، اما برخی مخالفت‌ها هم طبیعی است و منحصر به «معمای شاه» نمی‌شود. زمانی که من در «ستایش» بازی می‌کردم این سریال یک عده مخالف داشت و یک عده موافق. به هر حال تلویزیون مخاطبان بسیاری دارد و راضی کردن همه مخاطبان کار راحتی نیست.»

او تصریح کرد: «از مردم می‌خواهم که این سریال را تا پایان دنبال کنند و از نگاه و دید خودشان به سریال نقد نداشته باشند.» 
ميزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
خب ته بازیگر از کجا میدونی همش درسته.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار