تصاویری دیدنی از طبیعت زیبای کندلوس
کد خبر: ۵۳۰۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 October 25    -    ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
bato-adv
bato-adv
کندلوس، روستایی است از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر در استان مازندران ایران. این روستا با چهارهزار سال تاریخ، در دل کوهستانهای البرز، چشم به راه همدمی است تا سفره دل باز کند و از زنان و مردانی پاک سرشت و سخت کوش سخن گوید...
تصاویری دیدنی از طبیعت زیبای کندلوس اختصاصی «تابناک باتو»؛ در این خبر برای آشنایی بیشتر شما با ایران عزیزمان تصاویری زیبا و دیدنی از کندلوس آماده کرده ایم که با هم می بینم. این تصاویر دیدنی را یکی از بینندگان سایت «تابناک باتو» به نام آقای شهروز موثقی ارسال کرده اند.

کندلوس، روستایی است از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر در استان مازندران ایران. این روستا با چهارهزار سال تاریخ، در دل کوهستانهای البرز، چشم به راه همدمی است تا سفره دل باز کند و از زنان و مردانی پاک سرشت و سخت کوش سخن گوید... روستای کندلوس، به حق و به انصاف یکی از زیباترین و پاکیزه ترین روستاهای ایران محسوب می‌شود که همچون نگینی در دل طبیعت زیبای البرز شمالی، می‌درخشد. یکی از جاذبه‌های این منطقه، موزه مردم شناسی و موزه گیاه شناسی کندلوس است که اطلاعات بسیار جالب و مفیدی درباره تاریخ کهن و تمدن پر رمز و راز این دیار، در اختیار ما می‌گذارد.
 
 
 
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Kiana
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
1
خیلی زیبا و دلچسبه تصاویر بطوریکه دلم میخواد از نزدیک ببینم
کتایون نمازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
1
عالی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
1
بسیار زیباست مرسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv