حمله به اتوبوس قهرمانان شطرنج ایران+تصاویر
کد خبر: ۵۲۴۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 October 19    -    ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

اعضای تیم شطرنج سایپا که شامل نفرات اصلی تیم ملی شطرنج ایران از جمله احسان قائم مقامی، پرهام مقصودلو، آتوسا پورکاشیان، علیرضا فیروزجا و سارا خادم الشریعه است، شب گذشته از تهران با اتوبوس راهی خرم آباد شد تا در مسابقات حضور پیدا کند.
در میانه راه پرتاب چند سنگ بزرگ به اتوبوس همه را شوکه کرد! سه سنگ بزرگ از سوی افرادی ناشناس به این اتوبوس پرتاب شد که شیشه عقب اتوبوس کاملا شکسته و دو شیشه دیگر که اتفاقا نزدیک محل نشستن اعضای تیم شطرنج سایپا بوده نیز دچار شکستگی جزیی می‌شود.

دلیل این اتفاق هنوز مشخص نشده اما به نظر می رسد تیم‌های ورزشی باید برای امنیت اعضای خود دقت بیشتری کنند. شاید یکی از این سنگ‌ها می‌توانست اتفاق ناگواری برای جامعه ورزش ایران رقم زند.

حمله عجیب به اتوبوس قهرمانان شطرنج ایران!

 

حمله عجیب به اتوبوس قهرمانان شطرنج ایران!
 
مشرق
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
1
4
تقصیر اونهایی است که این عزیزان رابااتوبوس می فرستند مسابقه. نمی شد برایشان پرواز بگیرند؟!
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
1
6
این مورد فقط برای تیم ملی نیوفتاده که فقط از آنها دفاع شود، شاید بی اطلاع باشید که در جاده های خرم آباد سالهاست که افرادی اقدام به چنین کاری می نمایند و مسئولین آن استان تا کنون هیچ اقدامی در جهت تنبیه این افراد خاطی ننموده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
1
5
در سال گذشته حادثه مشابهی در همان مسیر برای ما رخ داد که البته گویا شگرد راهزنان جاده ای است برای توقف خودرو ، بهر حال در جاده های لرستان امنیت برای تردد شبانه خودروها مناسب نیست. ایکاش نیروی انتظامی توجه بیشتری به این منطقه داشته باش.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار