زن تنها در حادثه ای عجیب تسلیم مرگ شد
کد خبر: ۵۲۰۹۹
تاریخ انتشار: 2016 October 16    -    ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

ساعت 9:20 دقیقه صبح دیروز - شنبه – ماموران کلانتری 107 فلسطین در جریان مرگ مرموز زن 82 ساله ای در خانه اش قرار گرفتند و خیلی زود تیمی ازماموران برای تحقیقات ابتدایی در محل حاضر شدند.

زمانی که به خانه اش رفتم از دیدن وضعیتش خشکم زد

در این مرحله تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی برای افشاگری راز این جنایت در قتلگاه این زن به خیابان شریعتی حرکت کردند.

داماد قربانی جنایت که اهل کشور هند است در تحقیقات ابتدایی به ماموران گفت: پس از ازدواج با دختر مقتول به خاطر اینکه دخترمان برای درس در کشور هند ادامه تحصیل می دهد گاهی اوقات در آنجا هستیم و هر وقت به ایران می آییم در طبقه بالای خانه مادرزنم زندگی می کنیم.

وی افزود: صبح دیروز وقتی برای سرکشی به خانه مادرزنم رفتم از دیدن وضعیتش خشکم زد . جسد او غرق خون بود. خیلی زود پلیس را در جریان این جنایت خونین قرار دادم.

تحقیقات ابتدایی کارشناسان پزشکی قانونی در محل نشان از آن داشت که مادربزرگ تنها بر اثر سکته جان خود را از دست داده و سپس در زمان به زمین افتادن سرش به جایی برخورد کرده است.

بنا به این گزارش،َ بازپرس مدیر روستا در این مرحله دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا با شناسایی علت مرگ این مادربزرگ تنها تحقیقات پلیسی آغاز شود.

 
همشهري آنلاين
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار