کاری جدید: اسپیکر رو‌میزی چوبی
کد خبر: ۴۸۵۹۴
تاریخ انتشار: 2016 September 09    -    ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
او در گذشته نیز متریال‌های متفاوتی (مانند سفال) را برای طراحی محصولات صوتی به‌کار برده بود. در ساخت این اسپیکر او از چوب گردوی سیاه آمریکایی، چوب افرا، فولاد ضد زنگ، چرم و چوب پنبه‌ی طبیعی استفاده کرده است.
کاری جدید: اسپیکر رو‌میزی چوبی  اسپیکر رومیزی Grovemade Wood Speakers در همان نگاه اول ظاهری عجیب و متفاوت دارد، نه فقط به ‌این دلیل که دیزاینی غیر‌قابل تشخیص دارد، بلکه بیشتر به ‌این دلیل که شکل آن الگوهایی گیج‌کننده را تداعی می‌کند.

این اسپیکر چوبی محصول جدیدی از استودیوی کوچک Grovemade است، این استودیو که در آمریکا قرار دارد به طور اختصاصی به تولید لوازم جانبی با دیزاین ویژه می‌پردازد و چندی پیش ما تعدادی از محصولات چوبی دیگر آن‌ها را به شما معرفی کرده بودیم.

این اسپیکر از قطعات یکپارچه‌ی چوب گردو و یا افرا و در دو رنگ طبیعی چوب تیره و روشن ساخته شده است. دو ذهن خلاق و کاملاً متفاوت، الهام‌بخش طراحی این محصول بوده است: فرانک لوید رایت و اچ. آر. گیگر.
 
طراح این اسپیکر، Joey Roth به دلیل دیزاین‌های خاصی که داشته طراح شناخته شده‌ای است؛ او در گذشته نیز متریال‌های متفاوتی (مانند سفال) را برای طراحی محصولات صوتی به‌کار برده بود. در ساخت این اسپیکر او از چوب گردوی سیاه آمریکایی، چوب افرا، فولاد ضد زنگ، چرم و چوب پنبه‌ی طبیعی استفاده کرده است.

راث درباره‌ی این طرح می‌گوید: معمولاً هنگامی که من شبیه‌سازی‌های صوتی خود را انجام می‌دهم، طرح کم‌کم به سوی اجرای راحت‌تر تغییر می‌کند؛ اما در کار با Grovemade همان شبیه‌سازی اولیه تبدیل به هندسه‌ی نهایی شد.
 
دیزاین مترز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار