بزرگترین تولیدکننده وسایل گرمایشی ایران تعطیل شد
کد خبر: ۴۷۵۵۷
تاریخ انتشار: 2016 August 29    -    ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
با نزدیک شدن به فصل پاییز و تمام شدن تابستان نیاز مردم به وسایل گرمایشی بیش از قبل شده و در نتیجه  بازار خرید این گونه وسایل نیز که تاکنون با رکود بسیار چشمگیری مواجه بوده است.

به گفته رییس اتحادیه تولیدکنندگان شوفاژ و تهویه بیش از 95 درصد وسایل گرمایشی مانند مشعل، رادیاتور، دیگ چدنی و بقیه کالاهای گرمایشی دیگر که در داخل کشور مصرف می‌شود تولید داخل است و دارای خدمات پس از فروش نیز هستند.

سر زدن به فروشگاه‌های عرضه کننده وسایل گرمایشی در سطح شهر نیز به خوبی گویای این مطلب است که تولیدکنندگان داخلی تلاش کرده اند تا با تولیدات مناسب، برند خود را در جامعه تثبیت کرده و جای پای خود را محکم کنند. یکی از این برندها ایساتیس است که بر اساس گزارش ها محصولاتش این روزها در بازار وجود ندارد و هنوز هم علت واقعی عدم حضور محصولات این شرکت مشخص نیست، کارخانه‌ای که به گفته رییس اتحادیه شوفاژ و تهویه یکی از برندهای معتبر در این حوزه است.

 با سر زدن به یکی از فروشگاه‌هایی که بر روی سردر خود نام ایساتیس را نصب کرده و به گفته  فروشنده تا مدتی قبل نیز محصولات این کارخانه را عرضه می کرده است متوجه شدیم که در کمال تعجب  فروشنده اجناس دیگری به جز وسایل گرمایشی این برند را در ویترین مغازه چیده است. علت را که جویا شدیم  پاسخ داد که مدتی است شرکت جنسی به بازار نمی‌دهد، دلیلش نیز مشخص نیست می‌گویند که بدهی بالا آورده است و ورشکست شده و تولید خود را متوقف کرده است.

معتمد رییس اتحادیه تهویه و شوفاژ با تأیید مطلب عدم حضور و کمیابی برند ایساتیس گفت: آن چیزی که مشخص است این است که حضور محصولات ایساتیس در بازار کم شده و دلیل این اتفاق مشخص نیست و باید با مدیران این مجموعه صحبت شود که البته ما پیگیر این موضوع خواهیم بود تا دریابیم که آیا مشکلی ایجاد شده است که این برند در بازار نایاب شده یا خیر؟

وی در رابطه با سابقه این برند در بازار اظهار داشت، ایساتیس تولیدکننده بسیار خوبی بوده، سرمایه گذاری زیادی را در این راستا انجام داده بود و محصولاتش نیز حضور بسیار پررنگی در سطح بازار داشت، در زمان اجرای مسکن مهر که حجم تقاضا نیز در بازار بسیار زیاد بود یکی از برندهایی که حضور قوی داشت ایساتیس بود.

نسيم آنلاين

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار