حراج فرش ایرانی با حضور بازیگران معروف + عکس
کد خبر: ۴۷۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 August 28    -    ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵

حراج فرش ایرانی با حضور بازیگران معروف + عکس

 

حراج فرش‌های ایرانی در ˝نخستین حراج تخصصی فرش در ایران˝ به ۳۰ میلیارد و ۳۹۱ میلیون تومان رسید.
 

خانه حراج ملی در سومین دو دوره از برگزاری این رویداد هنری، "نخستین حراج تخصصی فرش در ایران" را در مرکز خانه همایش تهران برگزار کرد که در این فروش فرش‌های ایرانی به ۳۰ میلیارد و 391 میلیون تومان رسید.

این حراج با حضور هنرپیشگانی از جمله داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، مهتاب کرامتی و اجرای "احمد نجفی" و همچنین حضور سفیر انگلیس و ترکیه آغاز به کار کرد.

در این حراج کمترین قیمت به فرش "نگارستان"، با قیمت 6 میلیون تومان و بیشترین قیمت به فرش "بهشت ایرانی" با قیمت 15 میلیارد اختصاص داشت.

نخستین حراج فرش ایران درحالی برگزار شد که طی روزهای گذشته با حواشی روبرو بود. پیش از برگزاری این حراج سید رضی میری که به عنوان کارشناس آثار این نمایشگاه از او در کاتالوک حراج نامبرده شده بود به صورت رسمی اعلام کرد که آثار حراج ملی را کارشناسی نکرده است.

 

حراج فرش ایرانی با حضور بازیگران معروف + عکس

 

حراج فرش ایرانی با حضور بازیگران معروف + عکس

 

ركنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
كمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
سرمايه گذارى ، راهبردى ، دراز مدت ، ويا استراتژيك روى فرش هاى دست باف ايرانى ، توجيه اقتصادى ندارد ، حالا اگر تمامى هنرمندان سينما و هنرمندان گرافيست ، ساير هنرمندان عزيز كشورمان كه احترام زيادى برايشون دارم همگى به كمك فروش انبوه و اقتصادى فرش دست باف برايند نتيجه اى نخواهد داشت و علت ان سه عامل اساسى بشرح زير است
١- عامل تكنولوژيك : در چند سال گذشته تحولات تكنيكى در ماشين هاي بافندگى فرش ماشينى رشد چشمگيرى داشته بطوريكه محدوديت هاى ،سال هاى گذشته برطرف شده و اين ماشين هاى جديد قادرند در فقط هشت ساعت يك تخته فرش بسيار زيبا و با كيفيت بدون محدوديت رنگ و تراكم توليد كنند ، و قابل رقابت با فرش دست باف ، با اين تفاوت كه فرش دست باف زمانى حدود شش ماه و تا يك سال زمان نياز دارد !! حالا دو عامل ديگر را كه مربوط به تجارت بين ملل وموارد ديگر است كه از حوصله اين كامنت بر نمى ايد :
آخرین اخبار