بالاخره احتیاط شرط عقل است اما اگراین خودرو ها ایرانی نبودند و مثلا ژاپنی بودند فکر میکنید در همه این تصادف های وحشتناک چند کشته وجود داشت؟ شاید یکی آن هم آن موتور سوار بد شانس.
جون مادرتون میاین تو جاده سرعت مجاز رعایت کنید جاده های دوطرفه سبقت نگیرید یه تصادف با سرعت چهل تا تو شهر داشتم کل کاپوت ماشین جمع شد سرعت نرید له میشد
والا اول صبح حالم بد شد.
به نظر من عامل انسانی شرط اول تصادفات هستش .بعد جاده های نا امن و غیر ایمن باعث افزایش تصادفات میشوند و در اخر این خودرو است که با پایین بودن امنیت بخصوص در خودرو های تولید وطن مرگ را تکمیل میکند.
ما که زورمون به جاده و خودرو نمیرسه و هرچی فریاد بزنیم اتفاقی نمیفته.
حداقل خودمون میتونیم جوری رانندگی کنیم که تلفات یه مقدار کمتر بشه.
خدا نگذره از بانیان خودرو و جاده.
سرعت بالا.عدم رعایت فاصله قانونی.یکطرفه بودن جاده ها.ایمین نبودن جااده ها.فرسوده بودن اتومبیل ها.عدم بازدید سالیانه سیستم ترمز و تعویض روغن ترمز هر 4 سال یکبارو ... مهمترین عوامل تصادفات هستند موقعی هم که تصادف یشه اول ماشین هایی که کیفیت ساخت بالایی دارن کمترین تلفات را میدهند
اگه مثل ژاپن سيستم حمل و نقل ريلي مون رو برقي و با سرعتهاي بالاي ٤٠٠ كيلومتر ميكرديم و اين شبكه رو در كل شهرها به راه مي انداختيم ، آيا باز مرگ و مير اين قدر بود؟ ديه اي كه به دهها هزار نفر فوتي و مجروحي پرداخت ميشه و هزينه هاي درماني ، آيا نمي توانست اين بودجه را تأمين كند؟ تا كي مسئولين ما جهان سومي بايد فكر كنند؟ آيا به خاطر عملكردشان حتي يك عذرخواهي زباني هم نميتوانند بكنند؟
درسته جاده و ماشین ها بی کیفیت، اما آیا رانندگی خود ما کیفیت لازم رو داره!!؟!!
به نظر من عامل انسانی شرط اول تصادفات هستش .بعد جاده های نا امن و غیر ایمن باعث افزایش تصادفات میشوند و در اخر این خودرو است که با پایین بودن امنیت بخصوص در خودرو های تولید وطن مرگ را تکمیل میکند.
ما که زورمون به جاده و خودرو نمیرسه و هرچی فریاد بزنیم اتفاقی نمیفته.
حداقل خودمون میتونیم جوری رانندگی کنیم که تلفات یه مقدار کمتر بشه.
خدا نگذره از بانیان خودرو و جاده.