داور روسی کشتی رضا یزدانی محروم شد
کد خبر: ۴۶۹۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 August 22    -    ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی (UWW) اعلام کرد، آنتونیو سیلوستری، رئیس کمیته اخلاق این اتحادیه، داوران رقابت کشتی وزن ۶۵ کیلوگرم بین «فرانکلین گومز» از پورتوریکو و «اختیاز نوروزاف» از ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات را به‌دلیل قضاوت‌های مشکوک با محرومیت مواجه کرد.

کمیته اخلاق اتحادیه جهانی کشتی، «تمو کازاراشویلی» از گرجستان، «تونگ ‌کیون هونگ» از کره‌جنوبی و «سرگئی نوواکوفسکی» از روسیه را از امر داوری محروم و اعلام کرد بررسی‌ها برای مجازات بیشتر آنها در جریان است. این داور روس در دیدار گازیموف و یزدانی نیز عضو هیئت ژوری بود و ۲ امتیاز مسلم نماینده کشورمان را نداد.

این کمیته همچنان خبر داد تمامی مسابقات کشتی برگزار شده در سی‌ و یکمین دوره المپیک و حواشی‌های مربوط به آنها را به‌دقت مورد بررسی قرار خواهد داد و نتایج بررسی‌های خود را در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد کرد.

پارسینه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
4
رضا یزدانی شکست خورد ؛ المپیک سرشکسته شد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
شاید باخت یزدانی مقابل گازیموف پاره ای تردید را گوجب شد. اما ضربه فنی شدن وی تنها در 23 ثانیه مقابل ابراگیمف نشان داد رضا از آمادگی بدنی کافی برخوردار نیود.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
چه فرقی میکنه دیگه وقتی دیگه امتیاز برنمیگرده. جناب ناشناس هم توجه کنن که ضربه فنی ممکن هست برای هر کشتی‌گیری با هر سطح آمادگی بدنی رخ بده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار