شمشیر خاص داعش+ عکس
کد خبر: ۴۶۷۰۱
تاریخ انتشار: 2016 August 20    -    ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵

ستاد اطلاع رسانی نیروهای بسیج مردمی عراق الحشد الشعبی با انتشار عکسی از یک شمشیر، تأکید کرد عناصر داعش با استفاده از این شمشیر، اهالی «جزیره الخالدیه» را گردن می زدند.

در این تصویر شماری از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی ازجمله «ابومهدی المهندس» معاون رئیس تشکیلات مردمی الحشد الشعبی نیز دیده می شوند. گروه تروریستی داعش، برای ارعاب شهروندان در مناطق تحت کنترل خود، هر از گاهی به روش های مختلف، اعدام های وحشیانه ای را مقابل چشم مردم انجام می دهد.

حدود بیست روز پیش نیروهای ارتش و مردمی عراق جزیره خالدیه را در استان الانبار از اشغال تکفیری های داعش آزاد کردند و در این عملیات، حدود 200 تروریست داعش را به هلاکت رساندند.

شمشیر داعش، داعش، اخبار داعش، گروه تروریستی، عراق، کشتار وحشیانه داعش، بسیج، اعدام، آخرین اخبار

جزیره خالدیه در مرکز عراق و میان فلوجه و رمادی است و مساحت آن به 80 کیلومتر مربع می رسد، جزیره خالدیه یکی از بزرگترین مقرهای داعش در الانبار محسوب می شد که از سال 2014 کنترل آن را در دست گرفته بود اما در اول ماه آگوست جاری از سیطره داعش خارج شده و عملیات پاکسازی آنجا تا نابودی آخرین تروریست ادامه دارد.

«هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر و فرمانده نیروهای بسیج مردمی اعلام کرده که با آزادسازی جزیره خالدیه، مسیر جاده ای بغداد به رمادی و از رمادی به اردن کاملا امن شده است.

منبع : خبرگزاری ابنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار