خانه های شگفت انگیز شناور روی آب
کد خبر: ۴۵۴۳۴
تاریخ انتشار: 2016 August 08    -    ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
70 در صد از سطح کره زمین را آب ها دربرگرفته اند. آب ها دیگر جایی برای زیستن حیوانات و گیاهان دریایی نیستند، زیرا انسان ها آموخته اند تا در میان امواج ناآرام و خروشان دریا، خانه های خود را بنا کنند. بسیاری از این خانه ها بر روی آب ها شناورند و...
خانه های شگفت انگیز شناور روی آب اختصاصی «تابناک باتو»؛ 70 در صد از سطح کره زمین را آب ها دربرگرفته اند. آب ها دیگر جایی برای زیستن حیوانات و گیاهان دریایی نیستند، زیرا انسان ها آموخته اند تا در میان امواج ناآرام و خروشان دریا، خانه های خود را بنا کنند. بسیاری از این خانه ها بر روی آب ها شناورند و سازندگان آنها معتقدند که حرکت روی آبها، بزرگ ترین رمز به دست آوردن قرار و آرامش است.

در این گزارش، پنج خانه شناور بر روی آب و گرانترین آنها را خواهید دید.


1 . اين خانه the ocean بر روي رودخانه تايمز لندن و در سال ٢٠١٠ ساخته شده است. سه اتاق خواب، یک حمام، آشپزخانه، یک محوطه خارجی برای صرف غذا، استخر از جمله امکانات این خانه شناور روی آب است.

 خانه های شگفت انگیز شناور روی آب
 
2ـ خانه شناور بر روی آب the overblue vessel؛ اين خانه که به شکل یک قایق پیشرفته ساخته شده، سرعت بالایی دارد و در عین حال می تواند مانند یک قایق بادبانی، آرام و آهسته بر روی آب شناور شود.
 
خانه های شگفت انگیز شناور روی آب 

3ـ  این خانه زیبا the fennel نام دارد و بر روی نهر پورتلند ساخته شده است و قابلیت شناور شدن ندارد؛ با وجود این، منظره زیبای آن آرامش را به ساکنین خانه هدیه می دهد.
 
خانه های شگفت انگیز شناور روی آب 

4 ـ خانه Traumfanger در هامبورگ آلمان واقع شده است؛ ساختمانی برای زندگی چهار خانواده با ۱۰ اتاق خواب، ۲ استخر و محوطه داخلی و خارجی برای بازی کودکان.
 
خانه های شگفت انگیز شناور روی آب 

5 ـ این خانه به دلیل معماری مدرن شیشه ای بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ port x در جمهوری چک قرار دارد و فضای شیشه ای باعث شده تا ساکنان خود را همواره در آغوش آب ها احساس کنند و زیباترین مناظر طبیعت را هر روز به چشم ببینند.
 
خانه های شگفت انگیز شناور روی آب 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار