رضاییان بار دیگر به ترکیه رفت! + عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۵۱۹۲
تاریخ انتشار: 2016 August 04    -    ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
رامین رضاییان امروز در صفحه اینستاگرامش نوشت: مهربونا من امشب دارم ميرم تركيه تا الانم منتظر آقاي طاهري بودم چون قرار بود تماس بگيرند تا بتونيم صحبت كنيم كه بدونم نظرشون چيه در موردم تا منم با خيال راحت ميرفتم براي فسخ چون يك درصد اونا بخوان لج كنن من تكليفمو تو ايران با پرسپوليس ميدونستم.
 
با اين حال دلو ميزنم به دريا به عشق شماها هر جوري شده ميرم فسخ ميكنم حتي اگه پولي بدم ايرادي نداره دعا كنيد برايم مثل هميشه تا انشاالله منم بتونم فردا فسخ خود را بدون هيچ مشكلي بگيرم با جلسه اي كه با باشگاه ريزه اسپرت تركيه دارم. عزيزانم ديروز ما با اقاي تركاشوند راجب هيچ شرطي صحبت نكرديم يك شرطي بود كه ربط به قراردادم نداشت ازتون خواهش ميكنم به خيلي از شايعات توجه نكنيد. خيلي دوستون دارم. من ميخوام ثابت كنم دوستون دارم و قلبم با شماس پرسپوليسياي با عشق ولي اميدوارم اقايونم كمكم كنند نه اينكه اعدامم كنند.

 

در میان صحبت های رضاییان سه نکته قابل توجه وجود دارد. نکته اول این که رضاییان یک بار چند روز قبل هم پستی منتشر کرده و اعلام کرده بود موفق شده قراردادش با ریزه اسپور را فسخ کند که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید.

 

 

نکته دوم اینکه رضاییان گفته باشگاه پرسپولیس هیچ شرطی برای او نگذاشته اما خود همین بازیکن در مصاحبه روز گذشته اش پس از جلسه با ترکاشوند معاون باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از او درخواستی غیرمنطقی داشته اند و نباید او را اعدام کنند، که منظور این بازیکن چیزی جز پیشنهاد تمدید سه ساله قرارداد از سوی باشگاه نبوده است.

 

و نکته سوم و پایانی این که رضاییان دیروز پیش از رفتن به جلسه با ترکاشوند اعلام کرد باشگاه پرسپولیس تا به حال هیچ تماسی با خود او و یا نماینده اش نداشته است در حالی که بعدازظهر همان دیروز برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس رفت. به نظر می رسد این حرف رضاییان چندان درست نباشد چرا که نماینده رضاییان کسی است که مدیربرنامه های چندین نفر از بازیکنان پرسپولیس است و هر روز بر سر مسائل مختلف با باشگاه در ارتباط است و اینکه صحبتی با باشگاه درباره رضاییان نشده باشد بعید به نظر می رسد. بعد از بازگشت رضاییان به ایران این صحبت مطرح شد که فسخ قرارداد رضاییان با ریزه اسپور و بازگشت او به ایران درپی هماهنگی و مذاکرات پشت پرده با باشگاه پرسپولیس بوده است و به نظر می رسد رضاییان با این اظهار نظر خواسته این گمانه زنی را از بین ببرد.

جام نيوز

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv