اعتراض حامد بهداد به تشخیص اشتباه پزشکان +عکس
کد خبر: ۴۴۴۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 July 28    -    ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون که پیشتر واکنش تندی نسبت به قصور در معالجه کیارستمی از خود نشان داده بود در تازه ترین پست صفحه شخصی خود جریان بیماری را خانم منیژه حکمت را سوژه کرد.

 وی طی پستی نسبت به تشخیص عجیب بیماری منیژه حکمت کارگردان کشورمان اعتراض کرد.


حامد بهداد، بازیگر کشورمان در صفحه شخصی توئیتر خود، نسبت به عارضه قلبی منیژه حکمت کارگردان پیشکسوت کشورمان واکنش نشان داد و از پزشکان ایرانی گلایه کرده و نوشت: «منیژه حکمت سالها از عارضه قلبی رنج می برده و نسخه می دادند بادمجون نخور! تا که به برلین می روند و تشخیص می دهند!»

 

 
روزنو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
2
1
آقای بهداد. عاقبت هم همین پزشکان ایرانی اشان را معالجه کردند. اگر گلایه ای هم هست بهتراست از زبان خود خانم حکمت گفته بشه شما چرا کاسه داغ تراز آش شدی؟ ایشان خدارو شکر حالشون خوبه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
2
1
جناب بهداد ، هر موقع دچار سرماخوردگی هم شدید ، تشریف ببرید برلین.بالاخره درآمدهای آنچنانی رو باید یک جا خرج کنید دیگه ، بهانه اش هم برات جورشده .
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
1
دوستان عزیز پروژه پزشک ستیزی سناریویی از پیش تعیین شده با اهدافی خاص است.لطفا شتابزده و بدون اطلاعات صحبت نکنید.لطفا به راحتی فحاشی نکنید.لطفا مشکلات بخش درمان و بیمارستان هارا از چشم پزشکها نبینید.
خطای پزشکی سومین علت مرگ در ایالات متحده است.پزشکان ما جز بهترین های جهانند.پزشکان ۳۰ سال از سالهای طلایی زندگیشان را در حال درس خواندن و سختی کشیدن بودند.آیا شما توقع دارید هیچکس زیر دست پزشکان فوت نکند ؟یعنی پزشکان دائم در حال معجزه باشند؟
ایشان برای خودنمایی این اراجیف را میگوید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار