جزييات متلاشی شدن تیم تروریستی در خاش+عکس
کد خبر: ۴۳۷۳۲
تاریخ انتشار: 2016 July 21    -    ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
چاکرزهی فرماندار شهرستان خاش گفت: تیم خرابکاری که  قصد انجام اقدامات تروریستی و خرابکارانه بین 2 مرکز مهم نظامی و امنیتی خاش به سبک گروه تروریستی داعش را داشتند با هوشیاری سربازان گمنام شناسایی و برنامه خرابکارانه شان خنثی شد.

متلاشی شدن تیم تروریستی در خاش+عکس

رئیس شورای تامین شهرستان خاش ادامه داد: این گروه با امکانات پیشرفته در نزدیکی محل هدف با کندن و حفر یک تونل از داخل یک منزل مسکونی در عمق 20 متری زمین و حرکت 30 متر در طول قصد عملیات خرابکارانه در 2 هدف مهم امنیتی و نظامی داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی قبل از اجرای نقشه شومشان دستگیر شدند.

وی گفت: در این رابطه 10 نفر از عوامل خرابکار و وابسته بیگانه دستگیر شدند.

به گفته فرماندار شهرستان خاش این افراد در اعتراف اولیه تخریب مراکز امنیتی و انتظامی را از اهداف خود عنوان کرده اند.

چاکرزهی اظهار داشت: ضد انقلاب و گروههای معاند و دشمنان قسم خورده اسلام و کشور به دنبال توطئه بوده و از هر جهت تلاش می کنند به کشور ضربه بزنند که در منطقه ما اهدافی تفرقه افکنانه داشته اند که خوشبختانه با هوشیاری مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و قضایی در رسیدن به اهدافشان ناکام شده اند لذا تلاش می کنند با انجام عملیات های کور و به شهادت رساندن نیروها و یا تخریب برخی اماکن اندکی به خواسته های شوم شان برسند.

متلاشی شدن تیم تروریستی در خاش+عکس

وی از اقدامات دولت و نیروهای خدمتگزار در شورای تامین شهرستان برای حفظ و کمک به ثبات امنیت در منطقه قدردانی کرد و افزود: الحمدلله شرایط برای فعالیت اشرار و گروهک های معاند در خاش فراهم نبوده و نیست و سخت ترین ضربه را در این منطقه دیده اند.

متلاشی شدن تیم تروریستی در خاش+عکس

در این عملیات علاوه بر دستگیری 10 نفر همچنین یک عدد ریموت، یک دستگاه گوشی تلفن، کپسول اکسیژن به همراه شارژر، مولد برق، دستگاه بالابر، گالن های 60 و 70 لیتری، ماسک، لباس کار، دستگاه پیکور و سرکه برای خنثی کردن گاز موجود در زیر زمین کشف و ضبط شده است 
دفاع  پرس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار