وضعيت اغلب مصدومان حادثه شوریک خوی
کد خبر: ۴۱۷۵۰
تاریخ انتشار: 2016 July 01    -    ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
جواد آقازاده پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از روند درمان مصدومان اعزامی از روستای شوریک خوی به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این آمار نشان دهنده درصد بالای سوختگی حادثه دیدگان روستای شوریک خوی است ولی کارکنان بیمارستان های قمر بنی هاشم در خوی و امام خمینی (ره) در ارومیه با تمام توان و تجهیزات برای درمان این افراد در تلاش هستند.

وی اضافه کرد: پس از این حادثه در مدت زمان بسیار کوتاهی، مصدومان به بیمارستان قمر بنی هاشم انتقال داده شده و پس از درمان سرپایی یکی از آنها، 10 نفر در آن بیمارستان بستری و 11 نفر به مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) ارومیه و 2 نفر نیز به تبریز اعزام شدند.

وی اظهار کرد : مشکلی از نظر دارو و سرم برای درمان این مصدومان در هر دو بیمارستان خوی و ارومیه نداریم و در تلاش هستیم تا هر اقدام لازم را برای ارائه خدمت به مصدومان این حادثه انجام دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه پس از طرح تحول سلامت اقدامات خوبی انجام شده و اتاق عمل اختصاصی بیماران سوختگی در این بیمارستان راه اندازی کرده ایم که موفقیت های این بخش را بسیار ارتقا داده است.

آقازاده با ابراز تاسف از فوت یکی از حادثه دیدگان روستای شوریک خوی در بیمارستان سینای تبریز گفت: امیدواریم دیگر مصدومان بتوانند روند درمانی خوبی را سپری کنند.

عصر چهارشنبه این هفته بر اثر نشت از یک کپسول گاز، انفجاری در یک منزل مسکونی در روستای شوریک خوی رخ داد که چهار نفر از ساکنان این منزل مسکونی مصدوم شدند و زمانی که اهالی روستا برای کمک به مصدومان و خاموش کردن آتش سوزی در نزدیکی این منزل مسکونی جمع شده بودند، انفجار دوم کپسول گاز روی داد که در پی آن 20 نفر دیگر مصدوم شده و روانه بیمارستان شدند.

روستای شوریک در 32 کیلومتری غرب شهرستان خوی واقع است. 
ايرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار