محدوديت‌ يک هفته اي ترافيکي در شهران و تقاطع کوهسار - ادهمي
کد خبر: ۴۰۲۸۶
تاریخ انتشار: 2016 June 17    -    ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
جانشين رئيس پليس راهور تهران بزرگ از اعمال محدوديت هاي ترافيکي در تقاطع کوهسار - ادهمي در منطقه شهران  خبر داد.
 
سرهنگ عابدي  با اشاره به نشست تقاطع کوهسار - ادهمي گفت : براي مسير جنوب به شمال کوهسار از آبشناسان به سمت شمال محدوديت ترافيکي وجود دارد.

وي افزود: از شمال به جنوب کوهسار يعني از تقاطع او پي جي به سمت جنوب و همچنين ميدان شهران به طرف غرب محدوديت ترافيکي لحاظ شده است .

سرهنگ عابدي به مسيرهاي جايگزين اشاره کرد و گفت : کساني که قصد دارند از جنوب به سمت شمال کوهسار بروند بايد وارد آبشناسان شوند به سمت شرق ادامه مسير دهند و ميدان شهران را به سمت شمال طي کنند و پس از ورود به خيابان عباسي به سمت غرب حرکت کنند تا وارد کوهسار شوند .

وي افزود: آنهايي که قصد دارند از شمال به جنوب حرکت کنند بايد از کوهسار وارد خيابان عباسي شوند و به سمت شرق ادامه مسير دهند و بعد وارد ميدان شهران شده، به سمت جنوب حرکت کنند.

سرهنگ عابدي گفت : با توجه به شرايطي که در منطقه شهران و تقاطع کوهسار - ادهمي به علت نشست و ريزش ناشي از انفجار لوله گاز وجود دارد پيش بيني مي شود اين محدوديت هاي ترافيکي تا يک هفته ادامه يابد.

جانشين رئيس پليس راهور تهران بزرگ از کساني که قصد حرکت به سمت جاده امامزاده داوود را دارند خواست تا اطلاع بعدي، از تردد در اين جاده به علت ريزش خودداري کنند.  
آريا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار