رونمایی از هواپیمای جدید مسافربری روسیه +عكس
کد خبر: ۳۹۴۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 09    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
شرکت هواپیمایی ایرکوت روسیه از هواپیمای جدید مسافربری خود به نام ام.سی-21 رونمایی کرده است.

به گزارش پرس تی وی، مراسم رونمایی از این هواپیما روز چهارشنبه در شهر ایرکوتسک روسیه با حضور دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه، برگزار شد.

مدودف در سخنانی در این مراسم ابراز امیدواری کرد که این هواپیما مورد پسند مشتریان قرار گیرد.

رونمایی از هواپیمای جدید مسافربری روسیه (+عکس)

وی افزود: «من فقط می‌خواهم بگویم که تقریبا مطمئن هستم این هواپیمای مسافربری باعث افتخار صنعت حمل و نقل هوایی روسیه خواهد شد و شهروندان ما و مردم کشورهای دیگر از پروازهای ام.سی-21 لذت خواهند برد.»

مدودف گفت: «این مسأله ثابت می‌کند ما قادر به ساخت هواپیماهایی هستیم که نه تنها باعث پیشرفت صنعت حمل و نقل هوایی ما می‌شوند بلکه با (محصولاتِ) کشورهای دیگر نیز رقابت می‌کنند.»

مسئولان شرکت ایرکوت معتقدند این هواپیمای جدید نه تنها «سبک‌تر و قدرتمندتر» از مدلهای پیشین است، بلکه در راحتی نیز از انتظارات مشتریان «فراتر خواهد بود».

نیکولای مدودف، معاون بخش فنی ام.سی-21، گفت: «حتما یادتان می‌آید که چرخ دستی مهمانداران جایی برای رفت و آمد مسافران نمی گذاشت. در هواپیمای ما این مشکل حل شده است.»

شرکت ایرکوت دو نوع هواپیمای جدید را رونمایی کرده است که به ترتیب برای حمل 165 و 211 مسافر گنجایش دارند. این شرکت می‌گوید برد پرواز این هواپیماها بیش از 6 هزار کیلومتر است.

رونمایی از هواپیمای جدید مسافربری روسیه (+عکس)

روسیه امیدوار است ام.اس-21 بتواند با ایرباس ای-320 و بوئینگ 737 که بازار هواپیمایی بین المللی را در دست دارند، رقابت کند.
عصر ايران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
11
5
من از اينا موخام
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
7
20
جنس روسي هيچوقت به درد نخورده و نميخورد.
تورو خدا يكي جلو مسئولين هواپيمايي كشورمون بگيره نروند با اين ها قرارداد ببندند!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
این نظرت تابلو احساسی بود. نه از روی دانش دلیل و منطق. چند تا هواپیما قراضه از رده خارج اوردن تازه مال این اب و هوا نبود سقوط کرده بد شده!!!!!!!!!!!. به جایی این حرفها کاری که داری انجام میدی راب ه درستی و با دقت و صحیح انجام بدی خیلی بهتره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار