نسل جدید رنو تویینگو GT +تصاویر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۹۲۳۰
تاریخ انتشار: 2016 June 07    -    ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
هنوز زمان زیادی از عرضه کلیو R.S. توسط رنو نگذشته که این بار با عرضه نسل جدید تویینگو GT شوک دیگری به دنیای خودرو وارد کرد. نگران نباشید، این GT فقط در یک ظاهر متفاوت و رینگ های اسپرت خلاصه نمیشود بلکه رنو بر روی شاسی و موتور آن نیز تغییراتی اعمال کرده تا یک خودروی شهری تحویل دهد که لذت رانندگی خاص خود را نیز داشته باشد.
 
نسل جدید رنو تویینگو GT

نسل جدید رنو تویینگو GT

با نصب یک توربوشارژر سه گانه روی موتور ۸۹۸ سی سی تویینگو و اصلاح سیستم ورودی هوا، رنو موفق گردیده این کوچولوی چابک را به قدرت ۱۰۹ اسب بخار و گشتاور ۱۲۵ پوند فیت برساند. این یعنی افزایش ۲۰ اسب بخاری قدرت و ۲۵ پوند فیت در گشتاور نسبت به مدل استاندارد که موجب بهبود چشمگیری در عملکرد آن در این کلاس شده است.

در گیربکس نیز تغییراتی ایجاد شده تا به سرحال تر شدن تویینگو کمک کند. هنوز هیچ آمار رسمی در خصوص عملکرد این مدل بر روی جاده منتشر نشده اما از آنجا که در حال حاضر سریع ترین تویینگوها شتاب صفر تا صدی برابر ۱۰٫۸ ثانیه دارد؛ پس نسخه GT برای شکستن این رکورد نباید کار سختی پیش رو داشته باشد.

نسل جدید رنو تویینگو GT

نسل جدید رنو تویینگو GT

با تغییر در سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، عملکرد تعلیق و فرمان نیز اصلاح شده است و آنطور که رنو اعلام کرده هندلینگ تویینگو GT نسبت به قبل به مراتب دقیق تر و واکنش پذیر تر شده است. ما قضاوت درباره آن را به بعد از رانندگی موکول میکنیم اما به نظر می آید یک بدنه پهن تر به ویژه در قسمت قوس چرخ ها میتوانست در بهبود پایداری و نمای ظاهری آن تاثیر داشته باشد.

رنگ نارنجی به عنوان یک آپشن در این خودرو برای اولین بار ارائه شده و در عین میتوان GT را با رنگ های خاکستری یا مشکی نیز سفارش داد. داخل خودرو نیز شاهد تغییراتی بوده است. تودوزی نارنجی هماهنگ با رنگ بدنه، پدال ها و دسته دنده آلومینیومی و پیچ های کنترل تهویه مطبوع آلیاژی از آن جمله است.

طبق اعلام رنو تویینگو GT در انتهای سال جاری روانه بازار خواهد شد. هنوز به طور رسمی درباره قیمت این خودرو اظهار نظری نشده اما با توجه به امکانات و تغییرات صورت گرفته بر روی آن به احتمال زیاد قیمتی در حدود ۱۱۸۰۰ پوند خواهد داشت.

 
پدال نيوز
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv