پایان عشق آتشین دختر ١٣ساله با جنایتی هولناک
کد خبر: ۳۹۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 06    -    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

این دختر صبح دیروز در بیمارستان جان باخت. ساعت ۲۳ چهارشنبه ۱۲ خردادماه جاری به ماموران کلانتری فردیس خبر رسید که دختر نوجوانی در یک ساختمان متروکه در روستای فرخ‌آباد زیبادشت فردیس به آتش کشیده شده است. ماموران بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

 با حضور ماموران در محل مشخص شد که این دختر ١٣ساله با تینر به آتش کشیده شده است. دختر نوجوان که هنوز نفس می‌کشید، با کمک امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی البرز به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافت و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.  شاهدان در این رابطه به ماموران گفتند: «ما صدای ناله‌های این دختر را شنیدیم و به کمک وی رفتیم و با پتو آتش را خاموش کردیم، اما فرد دیگری در این‌جا ندیدیم.»

درحالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید که این دختر نوجوان به علت شدت مصدومیت ساعت ۱۴ روز پنجشنبه جان خود را از دست داده است. درنهایت پس از وقوع این حادثه ماموران پلیس آگاهی فردیس پسری ۱۷ساله را به‌عنوان متهم اصلی و تعدادی دیگر مظنون دستگیر کردند.

متهم اصلی پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و در انگیزه قتل این دختر به ماموران گفت: «با مقتول دوست بودم و قصد ازدواج با وی را داشتم اما او می‌خواست از من جدا شود. برای همین از رفتارهای او عصبانی شدم. هرچه سعی کردم نتوانستم بر عصبانیت خود غلبه کنم و او را به ساختمانی متروکه در روستای فرخ‌آباد زیبادشت کشاندم و با پاشیدن تینر روی صورت این دختر نوجوان و با جرقه فندک او را به آتش کشیدم.»

سرهنگ ایوب احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در رابطه با این پرونده گفت: «متهم اصلی این پرونده در کمتر از ۱۲ساعت از وقوع قتل در شهرستان فردیس دستگیر شد و درحال حاضر نیز تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.»

روزنامه شهروند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
8
پسر 17ساله در تهران قصد ازدواج داشته و جون جواب رد شنیده عروس 13 ساله را آتیش زده؟ یعنی هرجور حساب میکنم دودوتام میشه 12تا.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار