توضیحات پدر مرتضی پاشایی درباره آلبوم جدید پسرش
کد خبر: ۳۹۱۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 06    -    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
bato-adv
bato-adv

ناصر پاشایی پدر مرحوم مرتضی پاشایی، در گفتگویی گفت: مصطفی پاشایی پنج آهنگ خوانده است و با توجه به مراحل اخذ مجوز از وزارت ارشاد، چند ماه دیگر  آلبوم او روانه بازار می‌شود.

وی ادامه داد: آهنگ‌های مصطفی مورد استقبال هواداران قرار گرفته است و امیدوارم آینده خوبی در انتظار او باشد و بتواند یاد و خاطره مرتضی را زنده نگه دارد.

وی در خصوص حواشی برنامه «خندوانه» پس از دعوت از بدل‌های مرتضی پاشایی عنوان کرد: به دلیل اینکه طرفداران مرتضی  از این برنامه ناراحت شده بودند، من هم درخواست کردم پاسخی داده شود که رامبد جوان عنوان کرد، در آن برنامه هدف خاصی نداشته.

از طرفی مدیرعامل روابط عمومی صدا و سیما و تهیه کننده «خندوانه» توضیحاتی دادند که هواداران آرام شدند.

باشگاه خبرنگاران

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
3
روح آقاي پاشايي شاد باشه،من فكر مي كنم منظور رامبد ،سليقه موسيقي و شعر هايي كه آقاي پاشايي مي خوند و مسلما با ايشان مشكل نداشته،زيبايي داستان اينه ما همه لحظه هاي شاد و غمگين داريم ،اما اينكه ما خودمون را به صورت افراطي و بنيادگرا به آقاي بچسبانيم براي ديده شدن كار قشنگي نيست،سليقه شعر و موسيقي و ادبيات زوال يافته و اگر رامبد اينو ميگه علت بر دشمنيش نيست،بلكه همه ما بايد از ادبيات شعر موسيقي دفاع كنيم،هرچه قدر ادبيات ما بتواند خودشو با سرعت رسانه ها هماهنگ نمايد،و بتواند تمام رنگ ها را نشان دهد،ما مرجع بسيار بزرگتري در رسانه خواهيم داشت كه قابليت هاي خود را نشان خواهد داد،بخز رنگ سياه رنگ هاي ديگري هست،بجز فروغ،هدايت...نوشته هاي ديگري هست وقتي ما بصورت بنيادگرا دايره را كوچك كنيم خودمان هم در دايره كوچك،فضا برايمان تنگ تر مي شود،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
1
هواداران ناراحت شدند . اینها هم باورشان شده این آقا خواننده تایپ بوده یکی بوده مثل همه در یه زمان و شرایط خاص اون وضعیت در زمان فوتش بوجود اومد دیگه این حرفها مزخرف هستش. برنامه خندوانه و رامبد هم کار درستی کردند یارو میگه مرحوم پاشایی اسطوره هست در صورتی که نه اون مرحوم رو میشناخت و نه معنی اسطوره رو میدونست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv