واکنش رضا صادقی به رفتار عجیب رامبد جوان در خندوانه
کد خبر: ۳۹۱۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 06    -    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
bato-adv
bato-adv
رضا صادقی، این خواننده ی محبوب که چند وقت پیش  برنامه ی خندوانه که زنده یاد مرتضی پاشایی را موضوع  قرار داده بود به آن برنامه واکنش نشان داده و تاکید می کند: مرتضی پاشایی در مدت کوتاه عمرش  خاطرات قشنگی را برای مردم ساخت و رفت. به نظرم وارد شدن به خاطرات مردم و ورود به حریم نگاه زیبا مردم کار قشنگی نیست.

فرقی نمی کند رامبد جوان عزیز به این موضوع ورود کرده و یا هرکس دیگر! حتی اگر منظور آقای جوان شاید این بوده است که به جای پرداختن به حواشی یک آدم، آن را با هنر و تفکرش ببینید و بشناسید.

ای کاش این بحث فقط به مرتضی پاشایی زوم نمی شد. این بد است که بخواهیم درباره ی کسی که دستش از دنیا کوتاه است حرف بزنیم و ای کاش من و امثال من را که هستیم مورد خطاب قرار می داد که جواب می دادیم! از اینکه مرتضی پاشایی نبود که جواب بدهد برایم درد آور است.

واکنش رضا صادقی به رفتار عجیب رامبد جوان در خندوانه

پايش
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
10
4
ممنون از رضا صادقی. بنده بعد از آن برنامه دیگه خندوانه را نگاه نمی کنم. خیلی رامبد کار زشتی کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
1
1
آقای صادقی عزیز نقد رامبد به رفتار بعضی از ما بوده چه ارتباطی به اون مرحوم داشته که نبودن اون مرحوم و عدم پاسخگویش به رفتار مردم باعث ناراحتی شما شده. عزت زیاد
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
5
آقای صادقی عزیز
شما اول صحبت هایت با آخر آن تفاوت دارد.
آقای جوان به خود مرحوم پاشایی کاری نداشت، بلکه به افرادی کار داشت که شخصیت خودشان را تحقیر کرده و مقلد چهره دیگران شده اند، بی آن که حتی آوازهای آنان را هم بلد باشند.
اتفاقا آقای جوان دست رو نکته خوبی گذاشت.
خلق را تقلیدشان بر باد داد.
حمید م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
5
چرا شماها نمیفهمید! مرحوم پاشایی یا شما آقای صادقی اصلا در گروه موضوعات خندوانه نیستید ولی این رفتار چند نفر طرفدار (ونه همه) که یکنوع آسیب اجتماعی شناخته میشد مورد بحث خندوانه قرارگرفت که خوب هم بود. یک هنرمند بخاطر هنرش محبوب میشود و اینکه بت سازی بشود کاراشتباهی هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv