فرار زن اسیدپاش پس از مرگ شوهر
کد خبر: ۳۹۱۰۲
تاریخ انتشار: 2016 June 06    -    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
ساعت 14 و 30 دقيقه روز شنبه قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري ونك از مرگ مشكوك مرد جواني در بيمارستان شهيد مطهري باخبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي در بيمارستان با جسد مرد 33 ساله‌اي به نام هادي اهل افغانستان روبه‌رو شد كه چند روز قبل بر اثر سوختگي شديد اسيدي از ناحيه سر و صورت و شكم به بيمارستان منتقل شده بود.

بررسي‌ها نشان داد مقتول از مدتي قبل با همسرش به نام سميرا اختلاف داشته تا اينكه نيمه‌هاي شب چند روز قبل در حالي كه خواب بوده، همسرش مايع اسيدي به صورت او پاشيده و از خانه گريخته است. همچنين مشخص شد شب حادثه همسايه‌ها با شنيدن صداي دلخراش مقتول، وي را به بيمارستان رسانده‌اند.  يكي از همسايه به پليس گفت: مقتول و همسرش هميشه با هم درگيري داشتند به طوري كه صداي درگيري آنها از خانه‌شان به گوش مي‌رسيد. او مدتي بود به رفتارهاي همسرش مشكوك بود.

شب حادثه در خانه‌مان خواب بودم كه ناگهان صداي دلخراشي از خانه همسايه به گوشم رسيد. وقتي از خانه بيرون آمدم زن مقتول را ديدم كه با دختر هشت ساله‌اش از خانه‌شان فرار كردند. پس از اين به داخل خانه آنها رفتم كه با صحنه دلخراشي روبه‌رو شدم. مقتول مدام فرياد مي‌زد آي سوختم كه فهميدم همسرش در خواب به سر و صورتش اسيد پاشيده است. پس از اين، او را به بيمارستان رساندم.

در پايان، جسد مقتول به دستور قاضي ايلخاني براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. مأموران در تلاشند تا همسر مقتول را شناسايي و بازداشت كنند.
 روزنامه جوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار