فراخوان: مسلمانان به استقبال ماه رمضان می روند
کد خبر: ۳۹۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 05    -    ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
فراخوان رمضان؛
به این وسیله و در این فراخوان از شما بینندگان گرامی نیز دعوت می کنیم، از نخستین سفره افطاری خود و یا اینکه چنانچه در شهر و دیار شما نیز چنین آذین بندی هایی شده و یا مراسم خاصی در آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می شود، تصاویر آن را برای سایت «تابناک باتو» به آدرس اینترنتی bato@tabnak.ir ارسال فرمایید.
فراخوان: مسلمانان به استقبال ماه رمضان می روند  اختصاصی «تابناک باتو»؛ کشورهای اسلامی به استقبال ماه مبارک رمضان می روند. مسلمانان به آذین بندی خیابان ها و خانه های خود می پردازند و فروش مواد غذایی مخصوص رمضان از جمله خرما و ادوات تزئین رمضان موسوم به فانوس های رمضان در برخی کشورهای اسلامی فزونی گرفته است و بازارها را آکنده از مشتریانی کرده است که برای این ماه عزیز خرید می کنند.
 
به این وسیله و در این فراخوان از شما بینندگان گرامی نیز دعوت می کنیم، از نخستین سفره افطاری خود و یا اینکه چنانچه در شهر و دیار شما نیز چنین آذین بندی هایی شده و یا مراسم خاصی در آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می شود، تصاویر آن را برای سایت «تابناک باتو» به آدرس اینترنتی bato@tabnak.ir ارسال فرمایید و سهمی از این حرکت معنوی داشته باشید و دیگران را نیز در آن سهیم کنید.

هم اکنون شما را به دیدن تصاویری زیبا مربوط به این مراسم و آیین دعوت می کنیم.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
1
4
بلاخره ماه مبارک ماه کم خوریه یا پرخوری...!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار