چالش عروس های بدون آرایش
کد خبر: ۳۸۷۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 02    -    ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
بیشتر دختران سعی می کنند تا در شب عروسی خود بسیار زیبا به نظر برسند،آن ها مدت زمان بسیار طولانی را صرف پیدا کردن بهترین آرایشگر و گریمور می کنند در این میان دخترانی هم هستند که شجاعت به خرج می دهند و با یک آرایش کمرنگ و ساده ویا حتی بدون آرایش در مراسم ازدواج خود حاضر میشوند.
چالش عروس های بدون آرایش« اختصاصی تابناک باتو» بیشتر دختران سعی می کنند تا در شب عروسی خود بسیار زیبا به نظر برسند،آن ها مدت زمان بسیار طولانی را صرف پیدا کردن بهترین آرایشگر و گریمور می کنند تا در شب عروسی شبیه دختر شاه پریان به نظر برسند و وهمه مهمانان زیبایی آنان را ستایش کنند با این حال متاسفانه گاهی آرایش و گریم سنگین چهره آنان را از حالت طبیعی خارج کرده و حتی نتایج معکوسی را در بردارد.

در این میان دخترانی هم هستند که شجاعت به خرج می دهند و با یک آرایش کمرنگ و ساده ویا حتی بدون آرایش در مراسم ازدواج خود حاضر میشوند.

نعمه یکی از دخترانی است که دست به چنین ماجراجویی زده و بدون گریم وآرایش در میان مهمانان حاضر شده است.او که با یک وکیل پایبند به اصول مذهبی ازدواج کرده است در پاسخ به این سؤال که چرا آرایش نکرده می گوید:
گریم عروس با حجابم همخوانی نداشت و به نظرم بیشتر باید به فکر آسمانی وپاک آراسته شویم.
فاطمه احمد هم می گوید که دوست نداشته اسیر مدهای لباس عروس شود ومی خواسته در هزینه های ازدواجش صرفه جویی کند.
مُنا هم اولین عروس محجبه در مصر است اومی گوید که دوست داشته اولین عروس محجبه مصر باشد و بدون گریم و آرایش لباس عروس بپوشد تا هم در وقت و هزینه صرفه جویی کند و هم آرامش داشته باشد.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
4
9
در مراسم های خیلی رسمی معمولا عروس ها ساده تر آرایش میکنند و می پوشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
2
19
خیلی خوبه .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار