مقایسه جدید از آمار مصرف قهوه فوری ؛ از آسیا تا آمریکا
کد خبر: ۳۸۳۰۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 31    -    ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
قهوه های فوری، یکی از محبوبترین نوشیدنی های مردم جهان هستند که تهیه آن وقت زیادی نمی برد. به همین دلیل بازار هندیان و چینی ها در زمینه تولید قهوه فوری به سرعت در حال رشد است.
مقایسه جدید از آمار مصرف قهوه خوری ؛ از آسیا تا آمریکا«اختصاصی تابناک باتو» در حالی که بسیاری از مردم به صورت مبالغه آمیزی درباره خواص « قهوه موج سوم» صحبت می کنند، نیم بیشتری از مردم دنیا دوست دارند قهوه های فوری بنوشند.
 
مقایسه جدید از آمار مصرف قهوه خوری ؛ از آسیا تا آمریکا 

نکته(1): به قهوه های فوری در کشور ما ایران معمولا نسکافه می گویند؛ اولین شرکتی که قهوه فوری را راهی بازار جهانی قهوه کرد، شرکت معروف Nestle بود. با ورود بسته های Nestle  coffee به ایران اصطلاح نسکافه نیز میان علاقه مندان به نوشیدن قهوه رواج یافت.
 
مقایسه جدید از آمار مصرف قهوه فوری ؛ از آسیا تا آمریکا 
 
نکته(2): قهوه موج سوم یک اصطلاح است که می خواهد تفاوت دو نوع قهوه و نحوه ی مصرف آن را متمایز کند. قهوه موج سوم، قهوه ای است که با ظرافت و دقّت و هنرمندانه دَم می کشد و هدف از چنین فرآیندی لذت بردن از نوشیدن قهوه است، در حالی که قهوه های فوری که در سطح انبوه تولید و با حل کردن در یک لیوان آب جوش آماده می شوند، چنین مزیّتی ندارند.
 
مقایسه جدید از آمار مصرف قهوه خوری ؛ از آسیا تا آمریکا 

یک تحلیلگر امور صنعتی به خبرنگار واشنگتن پست می گوید که قهوه های فوری، یکی از محبوبترین نوشیدنی های مردم جهان هستند که تهیه آن وقت زیادی نمی برد. به همین دلیل بازار هندیان و چینی ها در زمینه تولید قهوه فوری به سرعت در حال رشد است.

مردم استرالیا قهوه فوری را بیشتر دوست دارند. به طوری که 75درصد از فروش قهوه در استرالیا و نیوزیلند را قهوه های فوری شامل میشود. این میزان در شرق اروپا 50 درصد و در اروپای غربی در سطح کمتر و حدود 25 درصد است.
 
مقایسه جدید از آمار مصرف قهوه خوری ؛ از آسیا تا آمریکا 

در این میان جالب است بدانید که مردم آمریکا از قهوه های فوری نفرت دارند و از سی بیلیون دلاری که بازار قهوه در آمریکا به دست می آورد، تنها 960 میلیون دلار و یا به عبارتی 3.2 درصد آن به فروش قهوه های فوری اختصاص دارد که میزان کمی به شمار می رود.
 
مردم شهرهای پورتلند، سان فرانسیسکو و بروکلین دوست دارند که قهوه را هنرمندانه و با دقت تهیه کنند و از قهوه های فوری اجتناب می کنند.

مردمان این شهر فرهنگ کافی شاپی خودشان را دارند. به طور مثال کافی شاپ های زنجیره ای Blue Bottle که گرانترین قهوه ها ی موج سوم را به مشتریان خود عرضه می کنند، در نیمه نخست امسال بیش از 26 میلیون دلار صرف توسعه برنامه های خود کرد و شرکت اپل نیز به دنبال استخدام افرادی است که بتوانند قهوه تازه و خوب که در فرآیندی کامل به کارمندان خود عرضه کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
5
43
شرکت اپل نیز به دنبال استخدام افرادی است که بتوانند قهوه تازه و خوب که در فرآیندی کامل به کارمندان خود عرضه کند
اونوقت ما تو شرکت یه چایی جوشیده میخوان بهمون بدن باید هفت خان رو رد کنیم تفاوت از کجا تا به کجا!!
پاسخ ها
علی
| |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
آره والا من همیشه میترسم آبدارچیمون کار دیگه ای کرده باشه با چایی...
ارسلان
| |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
من تو شرکتی کار میکنم که به حقوق کارمندانشون احترام میذارن اما متاسفانه خود کارمندها با هم ارتباط خوبی ندارن . من همیشه از ترس آبرو کارهایی که به آبدارچی ربط داره رو خودم انجام میدم ، ایشون از مدیر عامل شرکت بداخلاقتر و مدعی تره .
ناشناس
| |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
آخه در نظر بگیر که اپل چی تولید میکنه شما چی تولید میکنی!
مسعود
| |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
جیگرها اونقدر که شما برای اداره مایه میذارین عمرا کارمندهای اپل به درد اپل بخورن
سماها حیفید واقعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
6
14
دم کردن چایی جوشیده خووش هنر است
غولوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
1
به مدیر یه جا گفتم چرا آبدارچی برات چایی می آره اونو نمی خوری؟
بر گشت گفت آخه اون تو چایی من یواشکی توف می کنه و بعد می آره میذاره رو میزم !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
2
با این نظر دادنتون مخصوصا جناب غولوم
حالم بهم خورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار