بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند
کد خبر: ۳۸۲۸۲
تاریخ انتشار: 2016 May 29    -    ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
این بار در گزارش ویژه به سراغ معرفی بازیگران مشهوری رفته ایم که پیش از به شهرت رسیدنشان در تست های بازیگری شرکت می کردند و ویدئوهایی نیز از این تست های بازیگری منتشر شده است.
بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند
هر بازیگری برای ورود به عرصه بازیگری مستلزم گذراندن تست های بازیگری مختلف می باشد. در این بین برخی از افراد انجام بازیگری را به راحتی می پذیرند و عده ای دیگر نیز با توجه به سابقه شان، آن را رد می کنند. این بار در گزارش ویژه به سراغ معرفی بازیگران مشهوری رفته ایم که پیش از به شهرت رسیدنشان در تست های بازیگری شرکت می کردند و ویدئوهایی نیز از این تست های بازیگری منتشر شده است.
 
بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند

هیو لائوری (Hugh Laurie ) : بازیگر محبوب و معروف سریال « House M.D » که توانست با این سریال جوایز ریز و درشت فراوانی را به منزل ببرد، با اینکه سابقه ای طولانی در عرصه بازیگری داشت اما تصمیم گرفت برای نقش دکتر گرگوری هاوس در این سریال تست بازیگری دهد

بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند
 
ست روگن (Seth Rogen) : ست روگن پس از اینکه توانست به موفقیت های نصفه و نیمه ای در اجرای کمدی در ونکوور کانادا دست پیدا کند، برای گذراندن یک بازیگری نزد تهیه کننده، جود آپاتوف رفت تا بتواند شانسی برای حضور در سریال « Freaks and Geeks » محصول سال 1999 داشته باشد. خوشبختانه تست بازیگری وی با موفقیت انجام شد و به همین جهت خانواده اش از ونکوور به لس آنجلس نقل مکان کردند تا او بتواند به راحتی در هالیوود مشغول به کار شود.

 بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند
 
مایلی سایروس ( Miley Cyrus ) : دختر شرور و پر دردسر این روزهای موسیقی جهان، در ابتدا به عنوان بازیگر خود را مطرح کرد. سایروس در سن 11 سالگی برای بازی در یک نقش فرعی در شوی تلویزیونی « هانا مونتانا » تست بازیگری داد اما تهیه کنندگان که به شدت از تست بازیگری او راضی بودند و حس می کردند که او همان هانا مونتانای شیرین است، نقش اصلی را در اختیار او قرار دادند؛ البته سایروس در سالهای بعد ابدا شباهتی به دختر شیرین و محبوب پیدا نکرد و در حال حاضر کنترل او برای انجام ندادن حرکات عجیب و غریب تقریبا غیرممکن می باشد!

بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند 
 
جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence ) : ستاره این روزهای هالیوود که به نظر می رسد تقریبا هر سال می توان از او به عنوان نامزد اسکار نام برد، در دوران جوانی تست های بازیگری زیادی برای حضور در پروژه های سینمایی گذرانده بود. یکی از این تست هایی که فیلم آن نیز موجود می باشد مربوط به اثری به نام « Lullaby » بود که ظاهرا لارنس در آن رد شد.

بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند

 14- متیو مک کناهی (Matthew McConaughey  ) : بازیگر محبوب سریال « کارگاهان واقعی » که با فیلم « کلوپ خریداران دالاس » موفق به دریافت اسکار نیز شد، بصورت تصادفی برای انجام یک تست بازیگری برای فیلم « Dazed & Confused » دعوت شد. در واقع جریان از این قرار بود که بازیگردان این فیلم یک شب را در کافه ای که متیو مک کناهی در آن کار می کرده با حالت سرمست گذرانده و سپس تصمیم گرفته تا از او در فیلم جدیدی که در حال ساخت بودند استفاده نماید! نکته جالب درباره تست بازیگری مک کناهی این است که او نحوه بیان و ادای کلماتش هیچ تفاوت مشخصی با سالهایی که در کافه کار می کرده ندارد!

بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند
 
رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr ) : پردرآمدترین بازیگر کنونی سینما، در ابتدای ورودش به عرصه بازیگری روزهای سختی را با مواد مخدر و مشروبات الکلی گذراند اما رفته رفته توانست خودش را از شر حاشیه ها رها کند و به بازیگری منظم مبدل گردد. فیلمی که از تست بازیگری رابرت داونی جونیور در اوج جوانی منتشر شده مربوط به فیلم « Backdraft » می باشد؛ داونی جونیور حتی در این ویدئوی تست بازیگری کوتاه هم شباهت هایی به تونی استارک دارد!

بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند 
 
گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow ) : بازیگر محبوب فیلم « شکسپیر عاشق » یکی از کسانی بود که برای بازی در نقش دکتر الی ستلر در فیلم « پارک ژوراسیک » تست بازیگری داده بود اما با اینحال اسپیلبرگ ترجیح داد تا از لورا درن در این نقش استفاده نماید. پالترو در زمان انجام این تست، تجربه چندانی در بازیگری نداشت و اسپیلبرگ هم که پیش از این از او در یک نقش بسیار کوتاه در فیلم « Wendy Darling » استفاده کرده بود، از او خواسته بود تا برای این نقش تست دهد که مورد پسندش نیز قرار نگرفت.

بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند 

کرت راسل (Kurt Russell ) : راسل که در سال 2015 با جدیدترین اثر تارانتینو یعنی « هشت نفرت انگیز » بر پرده سینماها خوش درخشیده بود، در سالهای اولیه فعالیتش در سینما چیزی نمانده بود که نقش هان سولو در فیلم « جنگ ستارگان » را به خود اختصاص دهد. ویدئویی که از تست بازیگری راسل 26 ساله منتشر شده نشان می دهد که او در حال گذراندن تست تصویری برای نقش هان سولو است. با اینحال سرانجام نقش به هریسون فورد رسید.

بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند
 
آرون پُل (Aaron Paul ) : آرون پُل تا پیش از بازی در سریال محبوب « بریکینگ بد » اغلب در نقش های فرعی آثار تلویزیونی حضور پیدا می کرد و در کنار آن، در بسیاری از موزیک ویدئوها و تبلیغات تلویزیونی نیز حضور فعالی داشت. اما وی پس از حضور در سریال « بریکینگ بد » توانست به شهرت بسزایی دست پیدا کند و صاحب جایگاه مشخصی در هالیوود شود؛هرچند که هنوز راه زیادی تا تبدیل شدن به یک ستاره سینمایی دارد.

بازیگران مشهوری که در آغاز راه تست بازیگری دادند

مایکل سرا (Michael Cera ) : سرا اگرچه سالها قبل از بازی در فیلم « خیلی بد » بازیگری را آغاز کرده بود، اما این فیلم کمدی توانست او را به شهرت زیادی برساند و ترکیب او با جونا هیل در این فیلم به یکی از بهترین کمدی های دهه تبدیل شود. نکته جالب درباره ویدئوی تست بازیگری مایکل سرا این هست که او برای تست در مقابل ست روگن قرار گرفته که خود او چند سال قبل برای بازی در یکی از آثار جود اپاتوف تست بازیگری گذرانده بود.

مووی مگ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار