حمله خفاش‌ها به یک شهر
کد خبر: ۳۷۹۹۲
تاریخ انتشار: 2016 May 26    -    ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
با ورود 100 هزار خفاش به شهر اُز در استرالیا این شهر در وضعیت اضطراری قرار گرفت و مشکل مردم این شهر خیلی بد است زیرا این خفا‌ش‌ها در هر سطح و روی هر شاخه درختی دیده می‌شوند.

دنیله اسمیت که در این شهر مورد هجوم زندگی می‌کند گفت: من نمی‌توانم پنجره‌ها را باز کنم و نمی‌توانم از بند رخت استفاده کنم و حتی نمی‌توانم مطالعه کنم چون خفاش‌ها سر و صدای دائم و بلندی دارند. ما به خاطر وجود این خفاش‌ها اصلا نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

راسل اشنایدر از نیروی کنترل حیوانات شهر از گفت: این بزرگ ترین حادثه غیر مترقبه‌ای است که من در عمرم دیده‌ام. هیچ‌گاه این تعداد خفاش با هم دیده نشده است. خیلی از مردم احساس گوشه‌گیری و بی قدرتی می‌کنند و اکثر مردم شهر هم در خانه‌های خود زندانی شده‌اند.

این گونه خفاش‌ها که روباه‌های سرخاکستری پرنده نام دارند به طور رسمی در گونه‌های در خطر انقراض قرار گرفته‌اند پس مسئولان نمی‌توانند این خفاش‌ها را بکشند.

مسئولان به جای کشتن این خفاش‌ها تصمیم گرفته‌اند از دود و صدا برای دور کردن آن‌ها استفاده کنند و از کارهای دیگری هم که در برنامه دارند این است که با هماهنگی حامیان گیاهان در این شهر درخت‌ها را قطع کنند.

گروه حمایت از حوق حیوانات به مسئولان این شهر گفته‌اند که صبر تنها راه حلی است که می‌توانند در نظر بگیرند تا این که خفاش‌ها خودشان از شهر بروند.

مردم این شهر سریعا تقاضای یک راه حل از مسئولان کرده‌اند چرا که این خفاش‌ها باعث به وجود آمدن استرس‌ و ناراحتی‌های زیادی برای آنان شده‌اند.

 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار