برترین برندهای خودرو +تصاویر
کد خبر: ۳۷۳۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 20    -    ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
10قابل اطمینان‌ترین برند خودرو براساس رتبه‌بندی مجله‌ی کانسیومر ریپورتز را مرور کنید و تصاویر زیبایی از آن ها ببینید.

۱. لکسوس 

برند

 

 

شاهکار کم‌نظیر لکسوس این است که همه‌ی مدل‌های‌اش که در نظرسنجی کانسیومر ریپورتس آمده‌بود بالاتر از متوسط رتبه‌بندی شد.

 

هرچند لکسوس این اواخر به خاطر ساخت ماشین‌های سواری قابل اطمینان اما کند و ماشین‌های اس‌یووی معروف شده‌است، برند لوکس تویوتا اخیرا مدل اسپرت دو در آرسی اف را معرفی کرده‌است که این‌جا می‌بینید.

 

۲. تویوتا

 

toyo.jpg

بخش مهمی از شهرت برند تویوتا همیشه به خاطر قابل اطمینان بودن این برند بوده‌است. ظاهرا، این شهرت از زمانی آغاز شده که برندهای تویوتا ۲ بالاترین جایگاه را اشغال کرده‌اند. سایون، محصول برند تویوتا، که برای تازه‌کارها مناسب است، رتبه‌بندی نشد، چون نظرسنجی کانسیومر ریپورتس نتایج زیادی از خودروهای آن در برنداشت.

 

۳. آئودي 

au.jpg

  پیش‌رفت امکان‌پذیر است. یک‌بار آئودی توسط مجله‌ی کانسیومر ریپورتس "منجلاب مشکلات خدمات” لقب گرفت. اما حالا درمیان برندهای اروپایی، بالاتربن رتبه را در رتبه‌بندی سالانه‌ی این مجله دارد. براساس این گزارش، آئودی که یکی از چند برند لوکس فولکس‌واگن است، در طول چند سال گذشته پیش‌رفت زیادی داشته‌است.

 

۴. مزدا

 

maz.jpg

شهرت مزدا بیش از هرچیز به خاطر ساخت ماشین‌هایی است که راندن‌شان سرگرم‌کننده است مثل اس‌یووی سی‌ایکس ۳ کراس‌اُور که این‌جا نشان داده شده‌است. اما ماشین‌های نسبتا قابل اطمینانی هم می‌سازد.

 

۵. سوبارو

sub.jpg

 سوبارو با فروش وسایل نقلیه‌ی ایمن و نیرومند که اکثرا چهارچرخ متحرک هستند لشکری از هواداران وفادار را در امریکا به‌دست آورده‌است.

 

در آخرین نظرسنجی مجله‌ی کانسیومر ریپورتس، سوبارو از رتبه‌ی ۷ سال گذشته، به دتبه‌ی ۵ رسیده است.

 

۶. کیا

kia.jpg

بسیاری از آدم‌ها هنوز فکر می‌کنند کیا خودروهای ارزان و به‌دردنخور می‌سازد. این برند کره‌ای در سال‌های اخیر خیلی تغییر کرده‌است چون شروع به ساخت ماشین‌های خیره‌کننده‌ای کرده‌است که به راحتی می‌توان آنها را با مدل‌های لوکس اشتباه گرفت. مدل کاندنزا، که در تصویر می‌بینید، یک نمونه‌ی بارز آن است، که ویژگی‌ها، عملکرد، و راحتی‌ای دارد که ماشین‌های رقیب با چنین امتیازهایی هزاران دلار بیش‌تر قیمت دارند.

 

۷. بیوک

bui.jpg

بیوکِ جنرال موتورز تنها برند ماشین دیترویت بود که در رتبه‌بندی قابل اطمینان بودن مجله‌ی کانسیومر ریپورتس در میان ۱۰ برترین برند بود. هرچند بیوک‌ها خیلی لوکس نیستند، اما طراحی زیبا و آپشن‌های زیادی را با قیمتی مناسب ارائه می‌کنند. کاسکادای جدید کروک که در تصویر می‌بینید، اخیرا در نمایشگاه دیترویت اوتو در ژانویه رونمایی شد.

 

۸.هوندا

hun.jpg

هوندا (HMC) اتومبیل‌ها را بسیار قابل اطمینان می‌سازد، اما نسبت به سال گذشته در رتبه‌بندی قابل اطمینان بودن ۴ رتبه تنزل کرده است. براساس گزارش این مجله، صاحبان این ماشین بیش‌تر به خاطر مشکلات سیستم‌های”اطلاعات و سرگرمی” در مدل‌های جدید و بازطراحی شده‌ی هوندا گلایه دارند.

۹. هیوندای

hyu.jpg

خواهر کره‌ای برند کیا، هیوندای، ماشین و اس‌یووی‌هایی می‌سازد که بیش‌تر برای راحتی تنظیم شده‌اند تا اسپرت بودن. امسال هر دو برند در رتبه‌بندی قابل اطمینان بودن ۴ رتبه ارتقا پیدا کردند.

 

۱۰. مینی

man.jpg

ماشین کامپکت انگلیسی ب‌ام‌و به زحمت در گروه ۱۰ برترین ماشین قرار گرفته‌است چون میزان قابل اطمینان بودن آن فقط کمی بیش‌تر از متوسط است.
 
24آنلاين نيوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
1
9
سماره ٩ هونداست نوشته هيونداى
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
2
این گزازش مربوط به آمریکا است که اصولا برندهای گمنام تر اروپایی جایی در بازار فروش ندارند. معروفترین تولیدکنندگان غایب در بازار آمریکا اتومبیلهای فرانسوی و ایتالیایی کلاس متوسط هستند. اتفاقا اتومبیل های فرانسوی همه ساله در مسابقات اتومبیلرانی مقام های بالا کسب می کنند به اتفاق نیسان و سوبارو از ژاپن اما فقط سویارو معرفی شده. مسابقاتی مانند پاریس- داکار ویا رالی دور فرانسه که فقط کار اتومبیلهای پرطاقته که در شرایط سخت بتوانند یکسره کار کنند.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
2
پس بنز و ب ام دبليو كجان؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار