واکنش مکانی به حضور بیرانوند در پرسپولیس
کد خبر: ۳۷۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 17    -    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
روز گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان جدید این تیم قراردادی ۲ ساله امضا کردند.

 این اتفاق نشان دهنده این بود که آنها با سوشا مکانی قطع ارتباط و همکاری کرده و این دروازه بان پر حاشیه دیگر جایی در این تیم ندارد.

 جالب اینجاست که مکانی بعد از شنیدن این اتفاق به یکی از دوستانش گفته خدا را شکر می کنم که این اتفاق بالاخره افتاد. حالا این دروازه بان بیاید تا بفهمد این جا چه خبر است! 

جام نيوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
اگه لطف کردید اینو به سوشا بگید . سوشا کارات خوب یا بد ،سرت تو لاک خودت باشه . ریش سبیلتو بزن . تو بازی خونسرد باش دعوا نکن درگیر نشو. البتهحرفت رو بزن از حقت دفاع کنه ولی نه با خشونت . از حاشیه پرهیز کن. بعضی کارها رو انجام نده شاید بد نباشند ولی .... حرکات تشنج زا تشنج امیز تشنج افرین و حاشیه ای مثل زدن به سر تو بازی دربی انجام نده .از این کارا نکن. تا اونجا که می تونی اخلاق رو تو بازی رعایت کن. مواظب حرف زدنهات کلامات باش.به موقعیت خودت نگاه کن هرگز سوء استفاده نکن.فوتبال ارزش خیلی چیزها را ندارد.خیلی ها گلیمهایشان بسیار بیشتر و بزرگتر از تو ،شما بوده ولی .........
ارام باش اقای مکانی .
سعی کن.
بدان که شاید خیلی از این کارها وظیفه ات هست.
رعایت کن نتیجه اش را می بینی. تابلو نباش.نشو.
تو به راحتی می تونی بری اروپا و بازی کنی. حواستو جمع کن و تو بازی هم حواستو جمع کن. .حواستو جمع کن.مشکلات حاشیه ای برات درست شد خیلی ها ببدتر از شما رو هم داشتن ولی نمی تونن نتونستن چیزی بهشون بگن خودشون وا ایستادن. خوشم اومده بود وا ایستاده بودی .نمیخوام بگم بااینکه از ظاهر همون ریش سبیلت و بعضی کارها و اخلاقت که البته اخلاقهای خوب هم داری و صد درصد زیاد هم ست و داری و دیده نشده نمیشه خوشم نمیومد ولی دفاع کردیم ازت. ما گفتیم اقای مکانی حالا دست شماست خواستید پند گیرید بگیرید یا ملال.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار