میهمان خاص ماه عسل، میهمان زندان شد +عکس
کد خبر: ۳۷۱۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 17    -    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
حضور الهام عرب، سال گذشته در برنامه تلویزیونی ماه عسل با اجرای احسان علیخانی، اعتراضات و حاشیه‌های بسیاری را به دنبال داشت و در نهایت منجر به تذکر مسئولان صدا و سیما به گردانندگان این برنامه تلویزیونی شد.

الهام عرب طی روزهای گذشته به عنوان یکی از مدل‌هایی که در جامعه اشاعه فحشا در قالب صفحات مربوط به مزون و مدل‌های لباس داشته دستگیر شده و باید در برابر دادستانی پاسخگو باشد.

طی روزهای اخیر 170 نفر از اداره‌کنندگان صفحات مدلینگ شامل 58 مدل، 51 مدیر مزون و طراح لباس، 59 عکاس و آرایشگر و دو مؤسسه فعال در عرصه مد شناسایی شده‌اند و برای 29 نفر از مدیران اصلی و مرتبطین صفحه های مدلینگ در شبکه‌های اجتماعی «پرونده قضایی» تشکیل شده که منجر به بازداشت 8 نفر، احضار بقیه افراد و پلمب اماکن مرتبط با جرایم آنان شده است.
 
میهمان خاص ماه عسل، میهمان زندان شد +عکس
 

عرب که تمام عکس‌های بی‌حجابش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، حتی برای دقایقی که از فرصت آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی استفاده کرد هم نتوانست بدون دستکش حضور یابد.

 
میهمان خاص ماه عسل، میهمان زندان شد +عکس
 

در شرایط کنونی و با دستگیری این مدل ، مبرهن است که اعتراضاتی که در زمان پخش برنامه حضور وی در صدا و سیما از سوی دلسوزان و منتقدان صورت گرفت انتقادی به جا به گردانندگان برنامه ماه عسل بود. 
فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
به نظر دستگیر نشده .کسی هم نگفت دستگیر شده گفتند پشیمان شده و توضیحاتی رو تو اون جلسه ارائه داده . به نظر خبرتون نادرست و این بازی با ابروی مردمه .با کارهای اون خانوم کار نداریم خوب یا بد. و این خانم در رسلنه ها و شبکه ها کار خودش را کنار گذاشته بود. و الان هشدار می دهند بعد دستگیر می کنند و حتی اگر دعوت ایشان به زور و اجبار و تهدید که اصلا خوب نبوده و خیلی زشت بوده و قانون شکنی و موجب هتک حرمت و حیثیت این خانم شده می شده بوده ان هم از طرف قضاء درست نبوده غیر قانونی و غیر اخلاقی بوده حق چنین کاری رو نداشتن. چون این خانم دیگه از این کارا نمی کرده . و جرمی براش متصور نبوده و نوشتن اخبار نادرست خیلی بده و لطمه لطمات می زنه. متنتونم ببخشید خیلی بده زشته دروغ و نادرسته. لطفا دقت کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
ببینید مقابل حقیقت نمی توان ایستاد . مقابل اب که می خواهد برود می گوید من می روم کار من ذات من رفتن است نمی شود ایستاد حتی اگر بلندترین بزرگترین و مستحکم ترین اب بندها و سدها را هم بسازند.بسازید. نمی توان به اب فرمولی دیگر داد.مثلی هست که گوید می گوید من انچه شرط بلاغ است گویم یا با شما گویم .خواه تو یا شما پند گیر پند گیرید یا ملال .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار