تحویل بیش از 13 کیلو طلا به مالباخته
کد خبر: ۳۶۷۹۹
تاریخ انتشار: 2016 May 14    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
 سرهنگ محمدرضا اکبری روز شنبه در حاشیه تحویل این طلاها در جمع خبرنگاران افزود: در عملیات ردیابی و دستگیری اعضای این باند 2 نفر از سارقان دستگیر و از آنان 13 کیلو و 125 گرم طلای سرقتی کشف شد.


وی با بیان اینکه مالباخته معتقد است که میزان طلاهای سرقت شده بیشتر بوده است، اضافه کرد: یک یا دو نفر دیگر نیز از اعضای این باند شناسایی شده اند و احتمال دارد که مابقی طلاها نزد آنان باشد.


سرهنگ اکبری از تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند طی روزهای آتی خبر داد.


وی در خصوص علت این حادثه نیز گفت: این مغازه فاقد دوربین مدار بسته بوده است و سارقان طی یک برنامه ریزی چند ماهه شامگاه 14 اردیبهشت، هنگامی که درب مغازه برای نظافت باز بوده است اقدام به این سرقت کرده اند.


رئیس پلیس آگاهی گلستان با بیان اینکه مالک طلافروشی برای حفظ جان خود در برابر سارقان مسلح هیچ عکس العملی نشان نداده و آنان به راحتی طلاها را سرقت کرده اند، تصریح نمود: بلافاصله بعد از اطلاع از سرقت نیروهای عملیاتی پلیس شهرستان گالیکش وارد عمل شدند، اما دقایقی قبل از رسیدن ماموران، سارقان اقدام به فرار می کنند که در جریان تعقیب و گریز، یکی از سارقان مجروح می شود، اما همه آنان با توجه به تاریکی هوا، اقدام به فرار می کنند.


وی یادآور شد: در خصوص فرد مجروح که آیا زنده است و یا فوت کرده، نمی توان اظهار نظر قطعی کرد و از سوی دیگر یکی از سارقان نیز فراری می باشد.


سرهنگ اکبری افزود که طبق اظهارات دستگیر شدگان تعداد اعضای این گروه سه نفر و به گفته مردم و شاهدان تعداد آنان چهار نفر بوده استد که این مساله باعث شده تا پرونده تا دستگیری آخرین نفر از اعضای این باند و پیدا شدن مابقی طلاها، باز باشد.


وی تاکید کرد که اعضای این باند از مجرمان سابقه دار و خطرناک هستند که در یکی از استان های همسایه شرقی گلستان به مدت چند ماه، منزلی را به صورت غیر قانونی در اجاره داشتند.


رئیس پلیس آگاهی گلستان از همه صنف ها به خصوص طلافروشی ها و بانک ها خواست که واحدهای خود را به دوربین های مدار بسته مجهز کنند و هر چند وقت یک بار سالم بودن سیستم حفاظتی و امنیتی مغازه خود را کنترل کنند.
ايرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار