محل زندگی یانگوم کجاست؟
کد خبر: ۳۶۷۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 01    -    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
محل فیلمبرداری این سریال که در ایران به یانگوم (نام شخصیت اصلی مجموعه) معروف شده‌است،‌ درواقع یک موزه‌ی روستایی است که در جزیره‌ی جیجو واقع دریای چین (جنوب غربی کره جنوبی) واقع شده است.
محل زندگی یانگوم کجاست+عكس محل فیلمبرداری این سریال که در ایران به یانگوم (نام شخصیت اصلی مجموعه) معروف شده‌است،‌ درواقع یک موزه‌ی روستایی است که در جزیره‌ی جیجو واقع دریای چین (جنوب غربی کره جنوبی) واقع شده است.

نمونه‌ی مشابه این موزه در ایران، موزه روستایی گیلان است که در نزدیکی شهر رشت قرار دارد.

در این موزه که بر اساس بافت روستاهای کهن کره‌ی جنوبی شکل گرفته، سریال‌های تاریخی مختلفی ساخته شده است.

در بخش‌های مختلف این روستا تصاویری از سریال جواهری در قصر و سایر سریال‌هایی که در این مکان ساخته شده در معرض دید بازدید کنندگان قرار دارد. سریال «جواهری در قصر» در کشور کره هم طرفداران بسیاری داشت و پس از استقبال از آن در کره، حق پخش آن به کشورهای مختلفی از جمله ایران فروخته شد.

در اما این موزه روستایی، علاوه بر خانه‌ها و بازار بخش‌های مختلف دیگری چون معابد، زندان، اسکله‌ی ماهیگیری و ... هم ساخته‌شده است.

 

الف
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
15
8
به این میگن ساخت فرهنگ نداشته برای کسب هویت ملی!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
کره و چین و ژاپن مثل ایران دارای پیشینه گسترده تاریخی و هویت ملی هستند. آنها هویت شان را از غرب نگرفته اند دوست عزیز. لطفا کمی مطالعه بفرمائید.
محمدرضا
| |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
کل دنیا بی فرهنگن فقط شما با فرهنگی !!!
من نمیدونم این وضع خیابونهای ما اخلاق ما محیط زیست ما زندگی ما تصمیمات جمعی ما کجاش ازش فرهنگ میباره که اینقدر خود شاخ پنداریم ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار