تعجب از این
رونمایی به مدل رفتار فدراسیون فوتبال در ماههای اخیر بازمیگردد؛
فدراسیون فوتبالی که دوبار اعلام کرد با برند «آلاشپورت» تمدید کرده و
ناگاه با شرکتی بسیار کوچکتر به توافق رسید.
جیووا یک برند ایتالیایی است. برند پوشاکی که تنها 8 سال از تاسیس شرکتش
میگذرد. این شرکت نهتنها نام مشهوری در فوتبال ندارد، که تا امروز فقط یک
تیم ملی دیگر را مجاب کرده که پیراهنش را بپوشد و این تیم مالت است. طراحی
روی پیراهن تیم ملی ایران و زشتی طرح رونمایی شده البته یک تمامنما از
شهرت و کیفیت جیووا است.
برندی که از ذوق قرارداد امضا شده و رونمایی لوگوی فدراسیون فوتبال را در
صفحه اصلی و خبر اصلی سایت کار کرده است. البته که این شرکت ایتالیایی حق
دارد خوشحال هم باشد؛ شرکتی که میتواند بدون کیفیت لازم و با قرارداد امضا
شده برای اولینبار به جام جهانی راه پیدا کند.
این در شرایطی است که همه رقبای ایران در مراحل گذشته با کمپانیهایی مانند
نایک و آدیداس به توافق رسیدهاند و عجیب است که تیم ملی ایران باید لباسی
با این کیفیت نخواستنی به تن کند.
عصر ایران