مهربانی کاپیتان چلسی پس از مرگ تلخ هوادار 8 ساله + عکس
کد خبر: ۳۳۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 13    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
تامی میلر طرفدارکم سن و سال  تیم چلسی که به مدت 2 سال با سرطان خون دست و پنجه نرم کرد، در اثر پیشرفت بیماری درگذشت و جان تری پس از دریافت این خبر از طریق اینستاگرامش به درخواست خانواده تامی پاسخ گفت.
او می‌گوید،فرجام تلخ سرنوشت تامی مرا متأثر کرد و یکی از تلخ ترین اخبار زندگی ام را دریافت کردم.

مهربانی  کاپیتان چلسی پس از مرگ تلخ  هوادار 8 ساله + عکس

او ادامه می‌دهد دو ماه پیش تامی را در کمبریج ملاقات کردم ،او با انگیزه و امیدوار به نظر می‌رسید و می‌گفت می‌خواهد با بیماری تا جایی که توان دارد مبارزه کند. اما تقدیر برایش به گونه‌ای دیگر رقم خورد و از میان ما رفت.

کاپیتان 35 ساله تیم چلسی می‌گوید، من همیشه تامی را  در ورزشگاه ملاقات می‌کردم و برای من آرزوی موفقیت می‌کرد و چشمان  سرشار از زندگی اش هیچ گاه از مقابل نظرم نمی‌رود. مراسم یادبود و خاکسپاری تامی، دو روز دیگر برگزار خواهد شد و قرار است بازیکنان و طرفداران تیم چلسی به احترام وی،  پیراهن تیم چلسی را بر تن کنند.

 روث مادر 41 ساله تامی می‌گوید، مرگ تامی مرا درهم شکست ،اما بخشش  و مهربانی جان تری باعث شد تا گوشه‌ای از این رنج التیام پیدا کند. اینکه در دنیای امروز افرادی به مهربانی و بزرگواری قهرمان تیم چلسی پیدا می‌شوند، می‌توان امیدوار بود که انسانیت هنوز نمرده و احترام به انسانیت و روابط عاطفی بیش از ثروت اهمیت دارد.

ما نمی‌خواستیم یک مراسم عادی و سنتی برگزار کنیم، چرا که تامی  تنها فرزند ما بود و برگزار کردن مراسمی با شکوه، همان گونه که اگر خودش بود خوشحال می‌شد، شاید غم مان را کمی تسلی دهد. قصد داریم در این مراسم 100 بادکنک آبی به احترام تامی در آسمان به پرواز در آیند و خبر دلتنگی من و پدرش را به او برسانند.
ركنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
1
خیلی متاثر شدم!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار