مادون قرمز پرستار می‌شود+عکس
کد خبر: ۳۳۱۷
تاریخ انتشار: 2015 June 27    -    ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
بیمارانی که نیازمند درمان‌های مداوم و مراقبت‌های همیشگی هستند در زندگی روزانه خود دچار مشکلاتی می‌شوند و عموما خانواده علم کافی جهت نظارت درمانی آنها ندارد.  به همین دلیل نیازمند اورژانس برای کنترل مراحل درمانی و صحت خود می‌باشد.

وقتی مادون قرمز پرستار می‌شود + تصاویر

محققان دستگاه طراحی کرده‌اند که برای بیماری‌های مزمن و خاص می‌تواند مانند یک کنترل کننده‌ی سلامت عمل کند.

این دستگاه که علائم حیاتی مهم را مانند: فشارخون، ضربان قلب، میزان اکسیژن خون را چک می‌کند می تواند به وسیله‌ی بلوتوث و یک برنامه‌ی اختصاصی که روی یک تلفن همراه نصب شده است به کارشناسان درمانی ارسال کند. 

وقتی مادون قرمز پرستار می‌شود + تصاویر

این دستگاه که مجهز به سنسور مادون قرمز است می‌‌تواند در مدت سه ثانیه اطلاعات پزشکی را دریافت کند و با سیستم بلوتوث و نرم‌افزار مربوطه آن را به کارشناسان مربوطه ارسال کند. 
این سیستم تا ماه اوت با قیت 249 دلار به بازار عرضه خواهد شد. 

سیستم ذخیره‌ای داده این دستگاه تا 10 ساعت ظرفیت ذخیره سازی بدون شارژ مجدد دارد. 
این دستگاه که دارای یک مانیتور کوچک است به راحتی قابلیت حمل دارد و می‌تواند مانند یک پرستار هوشمند وضعیت سلامتی بیمار را با قرار دادن انگشت دست بر روی قسمت بالایی دستگاه توسط مادون قرمز دریافت کند. 

دستگاه مراقبت‌های پرستاری که بدون کابل است گزارش سلامتی فرد بیمار را به خود آن فرد نیز بر روی دستگاه نمایش می‌دهد. و فرد بیمار می‌تواند از سلامت خود و میزان آن با نشانه‌ها و علائمی که روی مانیتور ظاهر می‌شود مطلع شود. به نظر می‌رسد با چنین دستگاهی‌ یک فرد بیمار که نیازمند چکاب سلامتی به صورت دائمی است می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود بدون نگرانی بپردازد و در ساعات مشخصی علائم سلامتی خود را چک کرده و در صورت نیاز آن را به کارشناسان درمانی ارسال کند. 

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار