370 دوربين ثابت و سيار کنترل سرعت در تهران براي رصد متخلفان
کد خبر: ۳۱۸۲۲
تاریخ انتشار: 2016 March 25    -    ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
 370 دوربين ثابت و سيار کنترل سرعت درتهران به کار گرفته شده است تا رانندگاني که ازخلوتي نوروز سوء استفاده مي کنند کشف وجريمه کنند.

 سردار سيد تيمور حسيني  رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ  اعلام کرد: با توجه به اينکه در تعطيلات نوروز معابر شهري خلوت‌تر از روزهاي ديگر خواهد بود، مديريت سرعت رانندگان در دستور کار ماموران پليس راهنمايي و رانندگي قرار گرفت و بر اين اساس 370 دوربين ثابت و سيار کنترل سرعت به کار گرفته شده است تا تخلف سرعت غيرمجاز را ثبت کند.

وي با بيان اينکه علاوه بر بزرگراه‌هايي که به دوربين‌هاي ثبت تخلف سرعت غيرمجاز مجهزند، تيم‌هاي مختلفي نيز با دوربين هاي سيار در نقاط مختلفي از معابر مسقر شده‌اند، افزود: اين تيم‌ها سرعت خودروها در سطح معابر را رصد کرده و در صورتي که سرعت آنان بيش از حد مجاز باشد برابر قانون با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با بيان اينکه هدف پليس از اين اقدام بازدارندگي و جلوگيري از حوادث رانندگي است، افزود: رانندگان متخلف طبق نرخ جديد جرائم تخلفات رانندگي 200 هزار تومان جريمه خواهند شد.

حسيني همچنين با اشاره به حضور رانندگان ديگر شهرها در معابر پايتخت گفت: سرعت مجاز روي زمين دربزرگراه ها و همچنين روي تابلوها و علائم راهنمايي و رانندگي نوشته شده است.

آریا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار