تعجب مدافع پرسپولیس از انتشار یک خبر
کد خبر: ۲۹۷۷۵
تاریخ انتشار: 2016 March 04    -    ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
لوکا ماریچ، مدافع کروات پرسپولیسی‌ها که بار دیگر توانسته است اعتماد برانکو ایوانکوویچ را جلب کند و در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد، از شنیدن شایعه مصدومیت خود متعجب شد. او در این باره می گوید:

 
-

«شایعاتی مبنی بر مصدومیت من منتشر شده که این موضوع را تکذیب می‌کنم. کاملاً سالم هستم و تمریناتم را انجام می‌دهم. در تمرینات گروهی شرکت دارم و تمرینات بدنی و تاکتیکی را پیگیری می‌کنم. هیچ مشکلی هم ندارم.»
-

 

اين بازيكن در مورد شرايط پرسپوليس هم توضیح می دهد:
-

«شرايط ما با خيلي از تيم‌ها فرق دارد. به اين خاطر كه انتظارت از ما بسيار زياد است و به همين دليل باكيفيت بازي مي‌كنيم. همچنين از يك مربي خيلي شايسته و بازيكناني كه تنها به موفقيت فكر مي‌كنند، استفاده مي‌كنيم. از اين رو در مورد شرايط پرسپوليس نبايد ترديدي داشته باشيد. ما كار خودمان را دنبال مي‌كنيم.»
-

 

ماریچ همچنین درباره رسیدن به استقلال در صدر جدول می گوید:
-

«دوست ندارم حرفي بزنم كه حساسيت ايجاد كند ولي 4 امتياز در 9 بازي، اختلافي نيست كه نتوانيم جبران كنيم، به خصوص اينكه با يكي از رقباي‌مان كه در جدول بالاتر از ماست، بازي مستقيم داريم. اميدواريم اتفاقات در ليگ به شكلي رقم بخورد كه در نهايت قهرماني را به هواداران‌مان هديه بدهيم و فصل را با اين عنوان به پايان برسانيم.»


خبرآنلاين
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار