انفجار گاز در خیابان بهمنیار/ سوختگی شدید جوان 25 ساله
کد خبر: ۲۹۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 27    -    ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از انفجار شدید گاز در خیابان بهنیار خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه جوان 25 ساله دچار سوختگی شدیدی شد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

جلال ملکی درباره انفجار شدید  و مصدومیت در بهمنیار اظهار کرد:  ماموران آتش نشانی ساعت 8:13 دقیقه صبح امروز در جریان انفجار شدید در خیابان بهمنیار، خیابان گودرزی قرار گرفتند که بلافاصله دو تیم به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه با متراژ 70 متری دچار انفجار شدید شد، گفت: در پی این انفجار علاوه براینکه بخشی از دیوارها این منزل مسکونی تخریب شده، شیشه منازل مسکونی مجاور نیز شکست.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان این مطلب که متاسفانه در این حادثه جوان 25 ساله دچار سوختگی شدید شد که که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، گفت:  براساس بررسی های صورت گرفته نشت گاز و ایجاد جرقه عمل بروز این رخداد بود.

میزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
1
دلیل انفجار؟ لابد چهارشنبه سوری، بجای استفاده بهینه از این رسم زیبا و ازاد گذاشتن مردم در امور کم خطری مانند پریدن از روی اتش و ترقه های کم خطر با ایجاد محدودیت جوانها به سراغ ترقه های دست ساز و خطر ناک می روند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار