3کشته و دهها زخمی بر اثر توفان و گردباد در آمریکا
کد خبر: ۲۹۰۳۰
تاریخ انتشار: 2016 February 26    -    ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
توفان و گردباد در ایالات جنوبی آمریکا تازمان دریافت خبر3 کشته و دست‌کم 31 زخمی درپی داشته و به ده ها خانه و اتومبیل آسیب رسانده است.

 وزش بادهای تند و وقوع هفت گردباد در جنوب آمریکا جان دو نفر در «لوئیزیانا» و یک تن دیگر را در «می سی سی پی» گرفت.

 

بر اساس گزارش «آر تی» توفان و گردباد تاکنون دست‌کم  31 زخمی درپی داشته و به ده ها خانه و اتومبیل آسیب رسانده است. در این رابطه کلانتر «ویلی مارتین» با تائید اخبار محلی مبنی بر اینکه توفان تاکنون دو کشته در پی داشته اضافه کرد که دست کم 31 نفر مجروح شده‌اند.

 

مقامات محلی در این رابطه گفتند: گزارش هایی از سوی مردم به دستمان رسیده‌است که حاکی از واژگون شدن چند تریلر و به دام افتادن برخی از مردم در زیر آن است. گردباد سقف ساختمان ها را ویران کرده، کامیون ها را واژگون و دیوار یک کلیسا در شهر باپتیست را تخریب کرده است.

 

بر اساس گزارش رویترز، در ایالات همجوار مثل «می سی سی پی»، فرماندار «فیل برایانت» با پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی شدید وضعیت اضطراری اعلام و همچنین مرگ یک تن را تایید کرده است.

 

شایان ذکر است بیش از 6 میلیون نفر در بخش هایی از پنج ایالت از جمله لوئیزیانا، می سی سی پی، آلاباما، فلوریدا و جرجیا در مناطق خطر توفان قرار دارند و گردباد آنها را محاصره کرده است. شایان ذکر است مرکز این توفان منطقه «نورمان» ایالت اوکلاهما اعلام شده است.


تسنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار