داعش مسابقات قرآن برگزار کرد+ عکس
کد خبر: ۲۹۰۲۸
تاریخ انتشار: 2016 February 26    -    ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

پایگاه اطلاع‌رسانی صوت بلادی نوشت: در حالی که خلیفه خودخوانده داعش در انظار عمومی ظاهر نمی‌شود، گروه تروریستی داعش، در مساجد شهرهای تحت اشغال خود در عراق، مسابقات قرآن کریم برگزار کرد.

تصاویری که از این رقابت‌ها منتشر شده است، نشان می‌دهد داعش برای برگزاری چنین رقابتی از سبک برگزاری رقابت‌های بین المللی قرآن در کشورهای عربی و اسلامی تقلید کرده است.

عناصر تروریستی داعش اعلام کردند: این رقابت با نظارت «دولت اسلامی» و اداره دعوت و مساجد به عنوان وزارتخانه تحت نظارت داعش و با عنوان «مسابقه دارالاسلام» برگزار شده است.

زنان حق شرکت در این رقابت را نداشته و تنها کودکان و جوانانی که بیشتر آن‌ها عراقی هستند، در این رقابت حضور یافته‌اند.

هتلی با نام «الوارثین» در شهر موصل محل برگزاری این رقابت‌ها بوده و جوایزی نقدی به ارزش 50 هزار دلار به برترین‌های مسابقات اهدا شده است.

همچنین حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و 5 جزء از رشته‌های این رقابت بوده است.

برترین‌های این رقابت قرآنی نیز معرفی شده‌ و برندگان نهایی سه شهروند عراقی بوده‌اند.

گروه تروریستی داعش تاکنون چندین مسابقه را با نام قرآن به شکل‌های مختلف برگزار کرده است که به نظر می‌رسد با این اقدام تبلیغاتی، تلاش می‌کند خود را تشکیلاتی قانونی و مشروع جلوه دهد که در راستای عمل به کلام وحی گام بر می‌دارد.

این در حالی است که تمامی اقدامات و جنایت‌های داعش مخالف با نص صریح قرآن بوده و در آموزه‌های کلام وحی قتل و کشتار انسان‌های بی‌گناه کاملا رد شده است.

پیش‌تر کمال الهلباوی، اندیشمند سرشناس مصری و  از اعضای ارشد سابق اخوان‌المسلمین با انتقاد از برگزاری چنین مسابقاتی اعلام کرده بود: گروه تروریستی داعش تلاش می‌کند با برگزاری مسابقات قرآن، شمار بیشتری از جوانان به‌ویژه کودکان را که به بلوغ فکری نرسیده‌اند، جذب کند و به آن‌ها روش‌های کشت‌و‌کشتار و افراط‌گرایی مورد نظر خود را آموزش دهد.

 

داعش مسابقات قرآن برگزار کرد 1

 

داعش مسابقات قرآن برگزار کرد 2

 

داعش مسابقات قرآن برگزار کرد 3

اينكا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار