سامانه بارشی تا پایان هفته می‌ماند
کد خبر: ۲۸۸۵۲
تاریخ انتشار: 2016 February 24    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان این که دامنه بارندگی امروز علاوه بر مناطق فوق به استان های مرکزی، جنوبی، دامنه های البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق کشور نیز گسترش خواهد یافت، افزود: بارش باران موجب فرونشینی گرد و خاک و بهبود کیفیت هوا در استان های نیمه غربی و دامنه های جنوبی البرز به ترتیب طی امروز خواهد شد.

وی افزود:اواخر وقت امروز در نوارغربی کشور از ناپایداری کاسته می شود و گستره بارش‌ها به شمال شرق و شرق کشور نیز کشیده می شود. این سامانه فردا در بخش‌هایی از سواحل مرکزی و شرقی خزر، دامنه های البرز شرقی و شمال شرق وبرخی نقاط جنوب شرق کشور سبب بارش شده و به تدریج از کشور خارج می شود.

 مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از شدت بیشتر بارش در برخی از نقاط کشور خبر داد و افزود:امروز بارشها دراستانهای واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی نیز شدت بیشتری خواهد داشت و دربرخی مناطق دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، شرق وجنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید و گرد وخاک دور از انتظار نیست.

وی در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز اظهار کرد: امروز آسمان تهران، ابری و رگبار ، رعد و برق،وزش باد در ارتفاعات،بارش برف در اواخر وقت و کاهش ابر و فردا، صاف تا کمی ابری در پاره ای نقاط وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سامانه بارشی به تدریج نیمه غربی و بخش هایی از شرق کشور را تا پایان هفته در بر می‌گیرد

همچنین احمدی، کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی فعال به تدریج نیمه غربی کشور، بخش هایی از دامنه های البرز و بخش هایی از شرق کشور را تا پایان هفته در بر می‌گیرد.

وی افزود: برای امروز شدت بارندگی ها بیشتر در چهار محال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویر احمد،  فارس و بوشهر پیش بینی می‌شود و خلیج فارس هم مواج است. همچنین امروز برای تهران، بارندگی پیش بینی می شود.

ميزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار