تجاوز راننده معتاد به زن مسافر در جاده تلو+عكس
کد خبر: ۲۸۵۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 21    -    ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
  این مرد تبهکار صبح ٥ آبان ماه زن جوانی را سوار خودروی سمند خود کرد اما او را در جاده تلو با تهدید میله آهنی مورد اذیت و آزار قرار داد و پول‌هایش را به سرقت برد. با گذشت ٤ ماه از شکایت زن جوان در دادسرا متهم بازداشت شد.


شکایت سیاه
تحقيقات در اين پرونده از آبان ماه امسال با شكايت زني ٣٠ ساله شروع شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که این زن صبح ٥ آبان در يكي از خيابان‌هاي غرب تهران سوار خودروی سمندی که تصور می‌کرد مسافركش است شد تا به محل كارش برود. اما در بين راه بود که راننده تغيير مسير داد.


اعتراض‌های زن جوان هم فایده‌ای نداشت  ناگهان يك ميله آهني از زير صندلي بيرون آورد و با آن چند ضربه‌ به زن مسافر زد. این زن جوان وقتی پیش روی کارآگاهان ایستاد پرده از جزییات این آدم‌ربایی سیاه برداشت و گفت: راننده خشن تهديد كرد كه سرم را زير صندلي ببرم و در صورتيكه حرفي بزنم با ميله به سرم كوبيده و مرا به قتل مي‌رساند. درحاليكه از شدت ترس مي‌لرزيدم ناچار شدم سكوت كنم. با اينكه او اجازه نمي‌داد مسير را ببينم اما متوجه شدم كه راننده از تهران خارج شده و به سمت حاشيه شهر رفته است. آدم‌رباي خشن بعد از دقايقي توقف كرد و پس از آن به صندلي عقب آمد تا نقشه شيطاني‌اش را اجرا كند.

زن جوان گفت: چشمانم را كه باز كردم جايي شبيه به بيابان بوديم كه در آن‌جا راننده بي‌توجه به التماس‌هايم مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. پس از آن دست و پاهايم را بست و مرا داخل صندوق عقب گذاشت و به سمت تهران حركت كرد. وقتي به نزديكي همان خياباني كه سوار ماشين شدم، رسيديم، مرا رها كرد و با سرقت كيفم متواري شد.

داخل كيفم ٧٠٠‌ هزار تومان پول به همراه موبايل و مدارك بود كه دزديد. با اين شكايت، پرونده‌اي تشكيل شد و پيش‌روي قاضي سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت.

تحقيقات براي شناسايي و دستگيري راننده سمند آغاز شد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

دستگیری متهم
در حالی که تیم تحقیق به‌دنبال سرنخی از این متهم بودند چهارشنبه ٢٨ بهمن‌ماه مأموران متوجه شدند متهم در پرونده دیگری بازداشت و در زندان به‌سر می‌برد. او با شکایت زن دیگری در زندان بود که در پرونده مشابه دیگری دست به سرقت زده که با تیزهوشی زن شاکی به دام افتاده بود.

قاچاقچیان طلبکار بودند
سجاد صبح دیروز به دادسرای جنایی منتقل شد و در مقابل بازپرس سیفی از شعبه چهارم قرار گرفت. او آزار و اذیت زن جوان را قبول کرد و در بازجویی‌ها گفت:  روز حادثه شیشه مصرف کرده بودم و حالت طبیعی نداشتم. وقتی زن جوان سوار خودرو شد او را به بیابان‌های شرق تهران بردم و او را تحت شکنجه قرار دادم.  به قاچاقچیان موادمخدر بدهکار بودم دیگر به من مواد نمی‌دادند. باید پول می‌بردم. به همین خاطر تصمیم گرفتم سرقت کنم.  ٧٠٠‌هزار تومان از این زن سرقت کردم. در این مدت ٧٠٠‌هزار تومان شیشه نسیه خریده بودم که پول‌های سرقتی را به فروشنده موادمخدر دادم. به همین خاطر زن جوان را در بیابان رها کردم و به سمت پاتوق موادفروشان رفتم همه پول‌ها را بابت بدهی دادم و توانستم کمی مواد بخرم. 

مهرداد همدست سجاد در مورد علت دستگیری و حضورش در زندان گفت:  بعد از آزار و اذیت زن جوان، یک روز در شرق تهران به همراه دوستم زن دیگری را سوار کردیم تا او را مورد آزار و اذیت قرار دهیم اما موفق به این کار نشدیم و پس از سرقت اموالش او را رها کردیم. غافل از این‌که او شماره پلاک خودرو را برداشته و از ما شکایت کرده است.

چند روز بعد از سرقت از زن جوان در محله تهرانپارس، ماموران به سراغ ما آمدند و دستگیر شدیم. با اعترافات متهم سمند سوار، او با دستور بازپرس آرش سیفی برای شناسايی سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.


فراديد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
2
38
فقط اعدام درنزد خانواده ودوستانش
آيازخان قشقايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
8
اعدام كنيد و وجود نحسشونو در دريا بندازيد تا خوراك نهنگها بشه..
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
بیچاره نهنگ ها که باید گوشت همچین جانورانی رو بخورن
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
11
اعتیاد یه انتخابه نه بیماری و معتاد خائن به خودش و هموطنانشه چنانچه مکرر در مکرر داریم میبینیم و سزای هر خائنی فقط اعدامه. همین.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
این جور ادما انسانیت ندارن و از دست دادنش حکمش ادم ربایی و تجاوز هست اعدام کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار