​سینمای بی رحم همسرم را از من گرفت+عكس
کد خبر: ۲۸۱۱۷
تاریخ انتشار: 2016 February 17    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
اشرف افشاری گفت: «بعد از گذشت هشت سال و اندی چه اتفاق خاصی برای شاهوردی رخ داد؟ در این مدت بارها اعلام شد که وی در بستر بیماری قرار دارد و شرایط مساعدی ندارد اما بعد از گذشت چند روز این مسئله کاملاً به دست فراموش سپرده می شود. هیچکس نمی داند که تمام این روزها و شب ها چه بر ما می گذرد وقتی اصغر شاهوردی را در این حال و روز می بینیم و کاری از دستمان برنمی آید».


او افزود: «متأسفانه این روزها شرایط رسیدگی به همسرم به قدری سخت شده که دیگر به تنهایی قادر به انجام آن نیستم. هزینه های درمانی نیز تنها به پولی برمی گردد که توسط وزارت ارشاد تعیین شده و به صورت ماهانه پرداخت می شود اما آن نیز نمی تواند تمام هزینه های درمانی وی را تأمین کند. اگر پول بیشتری به درمان همسرم تعلق می گرفت می توانستم جلسات فیزیوتراپی را به طور کامل انجام دهم. در واقع انجام ندادن فیزیوتراپی باعث وخیم تر شدن اوضاع جسمانی وی شده است».

 


افشاری در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای گذشته مدیر و یا از همکاران سینمایی اصغر شاهوردی فردی برای ملاقات وی آمده گفت: «آقای نظام الدین کیایی ماه گذشته به ملاقات همسرم آمد و پیگیر جویای احوالش شد. در چند ماه گذشته نیز هیچکس سراغمان را نگرفت و گویا همه اهالی سینما شرایط نامساعد اصغر شاهوردی را فراموش کرده اند.

 

آقای کیایی روزی که به خانه مان آمد گفت: «همه ما از شاگردان اصغر شاهوردی هستیم و سینمای ایران نیز صدای خود را مدیون این صدابردار باسابقه سینما می داند»، اما با توجه به شرایطی که برای همسرم پیش آمده سینما را بسیار بی رحم تر از چیزی می دانم که فکرش را می کردم. این سینمای بی رحم اصغر شاهوردی را که بسیار شاد و اکتیو بود و همه از حضورش انرژی می گرفتند از من گرفت و خانه نشین کرد. این عدالت نیست شاهوردی که زحمات بسیاری در پیشرفت صدابرداری سینمای ایران انجام داده حالا اینطور با بی مهری مواجه شود».

 


وی گفت: «همسرم این روزها به دلیل عدم تکلم با فریاد کشیدن های ممتد درد خود را به ما می فهماند و این فریادهای هر روز وی اثرات منفی روی من و بچه هایم گذاشته است».


افشاری در پایان گفت: «انتظار دارم مسوولان سینمایی به ملاقات اصغر شاهوردی بیایند و از نزدیک شاهد شرایط سخت این روزهای همسرم باشند. حضور همکاران وی باعث دلگرمی ما می شود و این در مورد فردی که سال های متمادی در سینمای ایران زحمات بسیاری کشیده خواسته چندان زیادی نیست».

ستاره ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار