شناخت اولیه سرطان با گیاه Artemisis Annua
کد خبر: ۲۷۳۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 18    -    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
نتایج تحقیقات یاد شده که در آزمایشگاه سرطان شناسی دانشگاه کالیفرنیا انجام شده، نشان می دهد که ماده ی Artemisis ژن وراثتی ناقل سرطان به نام E2F1 را از کار می اندازد و سلولهای سرطان ریه که به عنوان نمونه استفاده شده است را از بین می برد.
شناخت اولیه سرطان با گیاه Artemisis Annua دانشمندان همواره در جستجوی راه حلی برای درمان متکی بر داروهای گیاهی و طبیعی هستند، زیرا درمان های شیمیایی گاهی به سلول های سالم و سرطانی به یک اندازه آسیب می رساند.

بنا بر این گزارش، اگر سرطان در مراحل اولیه تشخیص داده نشود، درمان آن می تواند با مشکل مواجه شود. به تازگی محققین و دانشمندان پزشکی، گیاهی را کشف کرده اند که می تواند نقش مؤثری در درمان سرطان داشته باشد. این گیاه می تواند سلولهای سرطانی را به نسبت ٪۹۸ از بین ببرد.

شناخت اولیه سرطان با گیاه Artemisis Annua

طبق پژوهش هایی که در «لایف ساینس» منتشر شده است، گیاه Artemisis Annua در یک نتیجه حیرت انگیز توانست ٪۹۸ سلول های سرطان ریه را در کمتر از ۱۶ ساعت از بین ببرد. ترکیب این گیاه با آهن تاثیر فوق العاده ای در درمان سلول های سرطانی داشت.

در زمان های گذشته از این گیاه برای درمان بیماری مالاریا استفاده می شد و امروز کارکرد آن در درمان سرطان تشخیص داده شده است، جالب اینکه این گیاه فقط سلول های سرطانی را از بین می برد و تاثیر منفی بر سلول های سالم ندارد.

نتایج تحقیقات یاد شده که در آزمایشگاه سرطان شناسی دانشگاه کالیفرنیا انجام شده، نشان می دهد که ماده ی Artemisis ژن وراثتی ناقل سرطان به نام E2F1 را از کار می اندازد و سلولهای سرطان ریه که به عنوان نمونه استفاده شده است را از بین می برد. این گیاه بسیار کمیاب است و امید می رود، به تولید انبوه برسد و در دسترس بیماران قرار گیرد.

منبع: MSn.com
سعیده ملایی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاربلد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
0
6
به این گیاه در فارسی گندواش می گویند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
1
این گیاه در فصل بهار خصوصآ اواخر افند و اوایل فروردین در کوهپایه های کوه آتشفشانی تفتان یافت می شود و اسم محلی آن "هنرگ" است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
1
تو مازندران هر جا زمین بایر باشه از اینا در میاد خیلی زیاده
جاروی رفتگرای شهرداری رو تو شهرهای شمال از خشک کردن این گیاه میسازن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار