مایلی کهن :فردوسي پور پول نمي گيرد ولي...
کد خبر: ۲۷۳۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 10    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰
محمد مایلی کهن از هر فرصتی برای حمله به عادل فردوسی پور استفاده می کند. او در اخرین مصاحبه خود که با فارس انجام داد به صورت مستقیم مجری برنامه نود را به فساد متهم کرد.

 مایلی کهن گفت: فساد فقط گرفتن پول نیست. من هم قبول دارم که فردوسی پور یا  همان کی روشی پور پول نمی گیرد اما وقتی فردی ذهن یک جامعه را خراب می کند فسادش بیشتر از پول گرفتن نیست؟! تیم ملی فوتبال علی اصغری بازی می کند و بعد می گویند کی‌روش برند است.

ایشان در آنسوی آب ها برند است. در ۵ سالی که در فوتبال ما بوده چه کار کرده است؟ کدام بازیکن را به فوتبال ایران اضافه کرده است؟ کدام بازیکن در زمان ایشان لژیونر شده و ترانسفر شده است؟ ماهی ۷۰۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد البته در سال هم که بیشتر از سه چهار ماه در ایران حضور ندارد اگر اینجوری بخواهیم حساب کنیم شاید ماهیانه دو میلیارد تومان دستمزدش شود.

تیم ملی در جام ملت ها به عراق می بازد و مثل سرداران فاتح از آنها استقبال می کنند. در برنامه نود هم شنیده ام که فردوسی پور با چراغپور جر و بحث کرده چون فردوسی پور فکر می کرده چراغپور مخالف تیم امید است و از او مصاحبه ای شنیده بوده که گفته دانش فنی این تیم کم بود که ظاهرا منظورش بازیکنان تیم امید بوده و در برنامه نود هم می گوید تیم امید مدرن بازی کرد و همین مساله باعث ناراحتی فردوسی پور شده بود.

مایلی کهن در مورد اینکه ظاهرا کمیته اخلاق قرار بوده به مصاحبه او با BBC فارسی رسیدگی کند گفت: این مساله را از کسانی بپرسید که آن را بیان کرده اند. من ۳۱سال در بخش های مختلف ورزش مدیریت کرده ام از اداره ورزش شمیران گرفته تا اداره ورزش شهر ری، من معاون اداره کل ورزش تهران هم بوده ام و می دانم که با چه رسانه ای صحبت کنم  چه بگویم.

ضمن اینکه ظریف و جان کری هر شب بهم دیگر شب بخیر می گویند آن موقع صحبت من با BBC بد است؟! BBC دشمن شده و لابد CNN و سایر رسانه ها رفیق فابریک هستند؟!
فوتبال ايران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
1
جمله آخرش خیلی با نمک بود :))))))))))
ناشناس
|
Turkey
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
1
حرف حق از دهن هر کس دربیاید جواب ندارد حتی مایلی کهن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار