محدوديت هاي ترافيکي آخر هفته اعلام شد
کد خبر: ۲۷۳۲۸
تاریخ انتشار: 2016 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
تردد موتورسيکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ بهمن از محورهاي کرج – چالوس، هراز، فيروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج – چالوس الف – تردد انواع تريلر، کاميون و کاميونت از محور کرج – چالوس ممنوع است.ب – تردد انواع وسيله نقليه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۳ بهمن تا ۲ روز شنبه ۲۴ بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۲۳ بهمن تا ۲ روز شنبه ۲۴ بهمن از ۱۵ کيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج يک طرفه است.محور هرازالف – تردد کليه تريلرها در محور هراز ممنوع است.

ب – تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در ۲۱، ۲۲ و ۲۳ بهمن ۹۴ از محور هراز ممنوع است.محور فيروزکوهالف – تردد کليه تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهاي چهارشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۳ بهمن از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محور قديم رشت قزوين و بالعکستردد کليه تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ بهمن و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزجمعه ۲۳ بهمن از محور قديم رشت – قزوين و بالعکس ممنوع است.

محور آستارا اردبيل و بالعکستردد کليه تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۸ تا ۲۴ روزجمعه ۲۳ بهمن از محور آستارا – اردبيل و بالعکس ممنوع است.
پايگاه خبري پليس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار