ارواح واقعی در این خانه پرسه می‌زنند+تصاویر
کد خبر: ۲۶۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
این خانه در قرون وسطی شکنجه گاه زندانیان بوده و جادوگران در آنجا به دار آویخته می‌شدند. بعد از مدت‌ها این خانه به محلی تبدیل شد که بیماران طاعونی را در آن  قرنطینه می‌کردند.

البته لازم به ذکر است که این خانه، محل زندگی بزرگترین جن‌گیر انگلیس نیز بوده‌است. پس از گذشت سال‌ها فردی آن خانه را به قیمت 150 پوند خرید، اما در کمتر از 6 ماه آن را به قیمت 50 پوند فروخت. افراد زیادی صاحب این خانه بوده‌اند که غیر از دونفرشان، خانه را در کمتر 4 سال فروختند.
 
آیا دوست دارید در خانه ارواح زندگی کنید؟
 

یکی از آن‌ها همان جن‌گیر معروف بود و دیگری خانم ونسا میشل 43 ساله است که صاحب این خانه ارواح به مدت 11 است. البته او در حال حاضر قصد دارد این خانه را به قیمت 180 هزار پوند به فروش برساند.

او می‌گوید هنگامی که درخانه تنهاست، اتفاقات عجیب و غریب و ترسناکی برای او روی می‌دهد. به عنوان مثال، وقتی او پسرش را که اکنون 8 ساله‌است باردار بود، کسی او را به پایین پله‌ها هل داد،  این حادثه در حالی اتفاق افتاد که او در خانه تنها بود. بار دیگری هم که او در خانه‌اش تنها بود، کسی محکم به پشت او کوبید.
 

آیا دوست دارید در خانه ارواح زندگی کنید؟
 

او می‌گوید از ترسش شب‌ها نمی‌تواند بخوابد و نمی‌تواند چنین شرایطی را برای زندگی خود و پسرش تحمل کند. او حتی از جن‌گیر و رمال و متخصصان علوم فراطبیعی کمک گرفته، اما هیچ یک از آن‌ها نتوانستند به او کمکی کنند.

او برای اثبات وجود ارواح، در خانه‌اش دوربین کار گذاشت که تصویر زیر حاصل آن دوربین مداربسته‌است. او ادعا می‌کند این بزی‌ است که در آن خانه موجب آزار و اذیتش شده‌است.

آیا دوست دارید در خانه ارواح زندگی کنید؟
 

باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Turkey
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
1
0
خرافات محض
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار