خوردن گوشت خوک در مدارس اجباری شد!+عکس
کد خبر: ۲۵۴۶۶
تاریخ انتشار: 2016 January 23    -    ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
شهری در دانمارک در راستای تلاش برای محدود کردن ورود مهاجران به کشور مصرف گوشت خوک در مدارس و مراکز نگهداری کودکان و مهاجران را اجباری اعلام کرد.

فرانک نورگارد یکی از اعضای شورای شهر «رندرز» دانمارک گفت این تصمیم به منظور تضمین بقای گوشت خوک به عنوان «بخش اصلی فرهنگ غذایی دانمارک» اتخاذ شده است.

 دانمارک یکی از مهمترین تولید کنندگان گوشت خوک در جهان به شمار می‌آید اما گوشت خوک در ادیان آسمانی اسلام و یهودیت ممنوع است.

به گزارش آسوشیتد پرس، تصمیم به اجباری شدن استفاده از گوشت خوک بی ارتباط به موضوع ورود پناهجویان عمدتا مسلمان به دانمارک نیست؛ در ماه‌های اخیر با وجود مخالفت گروه‌های عمدتا راست گرای افراطی، شمار زیادی از پناهجویان کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا وارد دانمارک شده‌اند.

نورگارد که یکی از اعضای حزب مردم دانمارک و از مخالفان سرسخت ورود پناهجویان به این کشور اروپایی به شمار می‌آید، روز پنج شنبه مدعی شد این تصمیم با هدف «آزار و اذیت مسلمانان» اتخاذ نشده است.

وی گفت پیام این تصمیم این است که اگر شما مسلمان هستید و قصد دارید به رندرز بیایید، انتظار نداشته باشید که عادت غذایی خود را به دیگران تحمیل کنید

خوردن گوشت خوک در مدارس اجباری شد!+عکسروضه نيوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار