آخرین وضعیت بلیت‌فروشی جام جهانی ۲۰۲۲
کد خبر: ۲۵۳۶۷۱
تاریخ انتشار: 2022 August 14    -    ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
دبیر کارگروه بلیت فروشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت بلیت فروشی دیدارهای ایران در این رقابت‌ها ارائه کرد.

علی میرغفاری درباره آخرین وضعیت بلیت فروشی دیدارهای ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: ابتدا باید از مردم به خاطر مشکلی که هفته گذشته برای فروش بلیت های عمومی در سامانه ما ایجاد شد عذرخواهی کنم زیرا در ساعات ابتدایی برای خرید بلیت سردرگم شدند. به همین دلیل ماجدی و کامرانی فر تصمیم گرفتند بخشی از بلیت متعلق به خانواده فوتبال که خارج از مجموعه فروش بلیت بود، در این هفته به فروش بگذاریم تا برای مردمی که نتوانستند بلیت تهیه کنند، جبران مافات شود.

 
 

وی درخصوص اینکه چه تعداد بلیت قرار است از این طریق به فروش برسد، پاسخ داد: تعدادش قطعی نشده اما دوشنبه یا سه شنبه اعلام می کنیم. منتظریم بخش IT فدراسیون کارهای نهایی را انجام بدهد و امور مالی نیز وضعیت پرداخت برای بلیت های قبلی را بررسی کند. از دوشنبه یا سه شنبه فروش مجدد را در سامانه بلیت فروشی مجدد فدراسیون بارگزاری خواهیم کرد.

نماینده فدراسیون فوتبال برای بلیت فروشی جام جهانی ادامه داد: در جلسه ای که روز گذشته با کامرانی فر، حمیرا اسدی و سایر دوستان داشتیم بار دیگر از فیفا درخواست کردیم بلیت های دیگری در اختیار ما قرار بدهد. اگر بلیت جدیدی بدهند مجدد آنها را در سایت بارگزاری خواهیم کرد و تحویل مردم می‌دهیم.

میرغفاری درباره اینکه اگر فردی به نام خودش بلیت بخرد در آینده می‌تواند آن را به دیگری واگذار کند، توضیح داد: ما طبق قوانین فیفا عمل می‌کنیم. اگر فیفا ترانسفر کردن را در سایت خود بارگزاری کند ما هم این کار را انجام می‌دهیم. در غیر این صورت چنین کاری نخواهیم کرد. ۴-۳ ماه قبل از جام جهانی هستیم و احتمال دارد هر اتفاقی برای مردم پیش بیاید که طبق آن بخواهند بلیت خود را به شخص دیگری انتقال بدهند، بفروشند یا بازگردانند یا حتی از سفر به قطر منصرف شوند. تمام این موارد را پیش بینی کرده ایم اما در جلسه بعدی کارگروه بلیت فروشی جام جهانی نظر جمع را می گیریم و طبق همین نظر و قوانین فیفا عمل می‌کنیم.

وی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران تصریح کرد: موضع فیفا که ما آن را در پیش گرفته ایم درمورد افرادی است که می خواهند بازار سیاه ایجاد کنند. یعنی بلیت‌ها را بگیرند و با قیمت بالاتری به شخص یا جای دیگری واگذار کنند. در مقابل این افراد مقاومت خواهیم کرد. باید این موضوع را مدیریت کنیم و بیشتر حساسیت فدراسیون و کارگروه روی همین موضوع است.

مسئول فروش بلیت جام جهانی در فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا قرار است بلیت های جدید در مهر و آبان به فروش برسد، عنوان کرد: زودتر این کار را انجام می دهیم زیرا اگر فیفا به ما جواب داده و مجدد بلیت هایی را به فدراسیون تخصیص بدهد، قطعا در شهریور اطلاع رسانی خواهیم کرد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار